REKLAMAKongres SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2017 - duży banner

Pierwsza połowa tego roku będzie trudna dla handlu. Rynek wzrośnie zaledwie o 3,4 proc. – informuje serwis rp.pl, powołując się na dane agencji badawczej Euromonitor. Zdaniem analityków agencji polscy konsumenci nie zredukują jednak drastycznie wydatków na żywność i produkty spożywcze. Uważają, że najbardziej słabszą koniunkturę odczują niewielkie sklepy. Według szacunków ekspertów w tym roku z rynku może zniknąć blisko 7000 takich placówek. Wiele sieci handlowych będzie rosło, m.in. Żabka planuje uruchomić 400 sklepów, a Freshmarket – 200.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"