REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny
Jamie Walker, dyrektor ds. produktów na Europę Środkową.

Jamie Walker, dyrektor ds. produktów na Europę Środkową. (materiały prasowe)

Podczas tegorocznej środkowoeuropejskiej Konferencji dla Dostawców, Tesco ogłosiło sukces nowej platformy komunikacyjnej – Supplier Network. Teraz dostawcy z Czech, Polski, Słowacji i Węgier mają dostęp do interaktywnej platformy, która pozwala na bezpośredni kontakt i wymianę doświadczeń. Tesco poinformowało też o nowych sposobach wsparcia dostawców w walce z marnowaniem żywności.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Firma poinformowała także o udamy starcie platformy dla dostawców. Głównym celem wprowadzenia ulepszonej wersji platformy była poprawa współpracy, innowacji i zrównoważonego rozwoju wśród dostawców Tesco w Europie Środkowej i na całym świecie. Teraz wszyscy użytkownicy platformy mogą kontaktować się z zespołami Tesco oraz innymi dostawcami i uczyć się od siebie nawzajem.

- Po 2 miesiącach od uruchomienia platformy możemy być naprawdę zadowoleni, że dostawcy w Europie Środkowej chętnie dołączyli do nowej sieci i z niej korzystają. To wspaniały rezultat naszej pracy zespołowej. Chcemy aby platforma dla dostawców była pomostem do budowania jeszcze lepszych relacji z dostawcami i producentami Tesco, wszystko aby zapewnić klientom produkty jakich oczekują w atrakcyjnych cenach –  wyjaśnia Jamie Walker, dyrektor ds. produktów na Europę Środkową.

Ścisła współpraca z dostawcami jest bardzo ważna dla Tesco. W Europie Środkowej firma stworzyła specjalny zespół, którego zadaniem jest ciągłe ulepszanie i rozwijanie komunikacji między partnerami. Teraz, każdego roku dostawcy mogą dołączyć do Środkowoeuropejskiej Konferencji dla Dostawców, za każdym razem organizowanej w innym kraju Europy Środkowej. Tego roku w konferencji uczestniczyło ponad 1500 dostawców z Czech, Polski, Słowacji i Węgier. Aby zawsze być dobrze poinformowanym partnerzy Tesco otrzymują newsletter,  a w razie pytań i wątpliwości mogą skorzystać z platformy Supplier Helpline.

Podczas konferencji dla dostawców na Węgrzech Matt Simister, prezes Tesco na Europę Środkową zapewnił, że firma jest skoncentrowana na wsparciu walki z marnowaniem żywności i nowych sposobach wykorzystania nieperfekcyjnych produktów. Firma ogłosiła gotowość do wsparcia producentów w zagospodarowaniu ponadplanowych lub nieidealnych zbiorów warzyw i owoców poprzez program „Perfectly Imperfect”. Tesco także zaprosiło dostawców do udziału w Świątecznej Zbiórce Żywności, której celem jest wsparcie osób potrzebujących.

- W Tesco nie tracimy czasu na marnowanie i jesteśmy skoncentrowani na zredukowaniu marnowanej żywności w całym łańcuchu dostaw. Jako jedna z największych sieci handlowych na świecie mamy do odegrania bardzo znaczącą rolę w walce z marnowaniem żywności, podchodzimy do tego zadania bardzo poważnie. Cieszymy się, że dostawcy chętnie włączają się w te przedsięwzięcia. Już wkrótce klienci w wybranych polskich sklepach znajdą zupełnie nowy produkt -  nieidealną sałatę lodową – mówi Matt Simister, prezes Tesco na Europę Środkową.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 5
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"