REKLAMAPartner Logistic - baner główny (14-29.02.2020 r.)
Piotr Lutek i Bogdan Łukasik

Piotr Lutek i Bogdan Łukasik (mat. prasowe)

Rozmowa z Bogdanem Łukasikiem, prezesem zarządu oraz Piotrem Lutkiem, marketing business partnerem w firmie Modern Expo.

Modern Expo przygotowuje pokaźnych rozmiarów stoisko na targi EuroShop 2020. Co zamierzacie tam pokazać?

Bogdan Łukasik: Rzeczywiście w tym roku stoisko jest imponujących rozmiarów, ma ponad 1 tys. mkw., ale to naturalna kolej rzeczy. Nasza dynamika rozwoju jest bardzo wysoka. Kolejne edycje targów to trochę nowe Modern Expo, z inną pozycją rynkową. Dziś, poza prezentacją nowych produktów, które wpisują się w najnowsze trendy i oczekiwania handlu detalicznego, chcemy też opowiedzieć ciekawą historię, zainspirować i pobudzić emocje. Będzie więc to swoista podróż w czasie. Zarówno w przeszłość, jak i w przyszłość. W moim przekonaniu to nietuzinkowe podejście zostanie w głowach wizytujących na długo. Więcej nie chciałbym zdradzać, żeby nie popsuć niespodzianki.

Piotr Lutek: Generalnie każdy pojawia się w Düsseldorfie, mając z tyłu głowy dwa główne cele – zbudować perspektywę sprzedażową na kolejne trzy lata i umocnić swój wizerunek w oczach branży. Z nami jest bardzo podobnie. Od jakiegoś czasu mamy nową strategię rynkową, przeszliśmy rebranding i zwiększyliśmy potencjał biznesowy. Chcemy, aby handel zaczął patrzeć na Modern Expo z innej perspektywy. Nie tylko dostawcy wyposażenia, ale przede wszystkim partnera do budowania własnej przewagi konkurencyjnej.

Będą was wspierać także przedstawiciele nowych firm w waszej grupie. To dla nich okazja, by pokazać się szerszej publiczności?

B.Ł.: To także znak nowego rozdziału w historii firmy. Już od jakiegoś czasu tworzymy ekosystem zdolny dźwignąć najpoważniejsze wyzwania biznesowe. Mint, który rozwija produkty w oparciu o sztuczną inteligencję, i Big Data, a także Squares, który w nowatorski sposób podchodzi do projektowania przestrzeni sklepowych, to po prostu odzwierciedlenie nowej ścieżki, na którą weszliśmy już jakiś czas temu. I zapewniam, że to nie koniec. Jesteśmy na takim etapie rozwoju, że musimy rozwijać i zdobywać nowe kompetencje. Doprowadziliśmy procesy produkcyjne i logistyczne do perfekcji. Nadszedł czas na kolejne obszary kreowania wartości dla naszych klientów.

Co takie wydarzenie jak EuroShop daje Modern­‑Expo? Jakie czerpiecie z tego korzyści?

P.L.: Euroshop to „must­ have”. Nie można odgrywać wiodącej roli w Europie bez obecności na tych targach. To jest tygiel nowych rozwiązań, rozmów i prezentacji, który wyznacza kierunek rozwoju branży na kolejne lata. Jeżeli jesteś graczem w skali co najmniej kontynentu, musisz tam być. Przywozisz dorobek i nadzieję, a wyjeżdżasz bogatszy o perspektywy sprzedażowe, nowe doświadczenia i inspiracje. Mechanizm dla każdego jest identyczny. Otwarte pozostaje pytanie, czy trafiłeś z propozycją i czego cię targi nauczą. Modern Expo jest bardzo pojętnym uczniem, dlatego tak szybko udało nam się zniwelować dystans do konkurencji osadzonej w biznesie od kilkudziesięciu lat.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony