REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BANER GŁÓWNY (GRUDZIEŃ 2019)
Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza

Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza (Grupa Eurocash)

- Widzimy potencjał do poszerzenia sieci Delikatesy Centrum do 2400 placówek w ciągu kolejnych kilku lat, by w ten sposób stworzyć rozpoznawalną w całej Polsce sieć ze sprzedażą detaliczną na poziomie 12,5 mld zł – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza, Grupa Eurocash.

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

Marka Delikatesy Centrum działa na rynku już 20 lat. To składnia do pewnych podsumowań. Zarządza pani franczyzą Delikatesów Centrum już ponad cztery lata. Co uznaje Pani za swój największy sukces, a co za największą porażkę?

Powodów do zadowolenia i satysfakcji uzbierało się sporo przez te lata. Sześć razy w tygodniu dostarczamy do sklepów wysokiej jakości świeże produkty: mięsa, wędliny, sery, ryby oraz warzywa i owoce, co wyróżnia naszą sieć na tle konkurencji. Wdrożyliśmy nowoczesny system informatyczny. Rozwinęliśmy Delikartę, która szybko zyskała uznanie i została wybrana najlepszym nowym programem lojalnościowym 2017 roku. Delikatesy Centrum skutecznie konkurują na rynku i odgrywają w polskim handlu coraz większą rolę. To marka, która dziś jest rozpoznawalna w całym kraju.

Jeśli miałabym wskazać porażkę, to myślę, że tempo ekspansji w niektórych latach było niższe, niż bym sobie tego życzyła. Z pewnością ekspansja była pod wpływem trendów deflacyjnych w poprzednich latach, jak również konieczności zapewnienia wyższej rozpoznawalności naszego formatu franczyzowego w nowych regionach. Moją osobistą ambicją jest przyspieszenie ekspansji. Zakładam, że powinno to być możliwe, ponieważ widzimy, że konsumenci cenią sklepy Delikatesy Centrum. Zagęszczamy sieć w nowych regionach, na razie w ramach sklepów własnych, a dodatkowo zaczęliśmy mocno inwestować w rozpoznawalność marki, chociażby poprzez kampanię reklamową w telewizji.

W kwestii wyzwań myślę, że są takie same jak dla wszystkich innych podmiotów działających w naszej branży. Jednym z nich jest pozyskiwanie pracowników. Rynek pracy jest coraz bardziej wymagający i wiele wskazuje na to, że w najbliższym czasie to się nie zmieni. Rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej są dla nas ważną kwestią, jednak prowadzenie biznesu musi być dochodowe. Dlatego już dziś szukamy nowoczesnych rozwiązań pozwalających optymalizować koszty. Wierzę jednak, że nasza praca nad optymalizacjami kosztowymi i nowoczesnymi technologicznie rozwiązaniami pozwoli nam na równoczesne ulepszenie jakości samych sklepów Delikatesy Centrum. Z każdym rokiem wdrażamy nowe technologie: zarządzane centralnie, oparte na uczeniu maszynowym, jak i wdrażane na poziomie mikro, tak jak ma to miejsce w przypadku konkursu „Herosi Innowacyjności”.

Jaką drogę przebyły sklepy DC w ciągu ostatnich 20 lat – od sieci lokalnej do ogólnopolskiej? Jak wyglądały przełomowe momenty w przypadku Delikatesów Centrum? Czym są dzisiaj?

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony