REKLAMANaturio_banner główny_styczeń 2020
Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza

Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza (Grupa Eurocash)

Strona 6 z 9
REKLAMA

Trendy są takie, że – z jednej strony – coraz większą rolę będą odgrywały zakupy przez Internet oraz spersonalizowane oferty. Z drugiej strony, mamy starzejące się społeczeństwo, którego doświadczenia zakupowe są raczej tradycyjne. Dla takich konsumentów oferta Delikatesów Centrum jest bardzo aktualna. Reprezentanci tej grupy lubią robić zakupy w naszych sklepach, doceniają naszą ofertę, asortyment, są zadowoleni z jego jakości, mają również zaufanie do kompetencji naszych pracowników.

Ludzie młodzi mają zupełnie inne wymagania i oczekiwania zakupowe, ale obie te grupy mają jedną wspólną cechę. Zarówno młodsze, jak i starsze pokolenia chcą kupować produkty wysokiej jakości, w tym produkty świeże: owoce, warzywa, mięso, wędliny, pieczywo, dlatego uważam, że to właśnie te kategorie nadal będą kluczowe. My, jako Delikatesy Centrum, na nich właśnie będziemy się skupiać.

Ważne jest to, że nasze sklepy są blisko konsumentów. Kupujący nie muszą poświęcać swojego cennego czasu na dojazd do sklepu, wędrówkę pomiędzy półkami i stanie w kolejce by być obsłużonym zgodnie z ich oczekiwaniami. Całą ofertę wysokiej jakości mają niedaleko swojego miejsca zamieszkania, przez co mogą więcej czasu spędzać ze swoją rodziną lub poświęcić go na swoje hobby.

Zrobiliśmy już wiele, aby oferować najwyższą jakość i najlepsze ceny. Nie spoczywamy jednak na laurach i systematycznie wdrażamy nowe pomysły i projekty, które pozwolą nam z powodzeniem konkurować na rynku z dużymi graczami. A co do dyskontów, to dziś coraz więcej z nich ewoluuje w kierunku supermarketów. To dowód na to, że nasza wizja sprzed kilku lat była trafna. Mamy ambitne plany i konsekwentnie od dwóch dekad je realizujemy.

Transformacja cyfrowa w handlu to szansa dla franczyzobiorców? W jaki sposób nowe technologie mogą zmienić biznes franczyzobiorcy i relacje partnerów w ramach takich projektów jak Delikatesy Centrum?

Żyjemy i prowadzimy biznes w czasach, kiedy nowinki techniczne pojawiają się praktycznie nieustannie. Cyfryzacja to zmiana, od której nie da się uciec, trzeba podążać razem z nią.

Myślę, że czysto międzyludzkie relacje, oparte na zaufaniu i kontakcie osobistym, są nie do przecenienia i zawsze będą nieść ze sobą dodatkową wartość. Natomiast już w samym zarządzaniu biznesem cyfryzacja oznacza wymierne korzyści. Dzięki niej mamy możliwość docierania do konsumentów z ofertą szybko i precyzyjnie. Możemy ją targetować i personalizować, analizować, co konsument kupuje i podpowiadać mu produkty zgodne z jego oczekiwaniami.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony