REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)
Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza

Ewa Borowska, dyrektor generalna Eurocash Franczyza (Grupa Eurocash)

Strona 7 z 9
REKLAMA

W Delikatesach Centrum już to się dzieje. Z cyfryzacji i możliwości, jakie dają współczesne technologie, czerpiemy pełnymi garściami, oferując naszym franczyzobiorcom szerokie wsparcie w tym zakresie: Delikarta, kupony, zindywidualizowane oferty i promocje dla konsumentów, oparte na zaawansowanych algorytmach, czy aplikacja mobilna. Wszystko to już funkcjonuje i świetnie się sprawdza, wspierając biznesy naszych franczyzobiorców.

Wszystkie sklepy w naszej sieci funkcjonują w oparciu o nowoczesny, cały czas rozwijany system informatyczny. W sklepach mamy m.in. system POS TV, który daje przedsiębiorcom możliwość szybkiego, samodzielnego generowania komunikatów marketingowych. Z naszymi franczyzobiorcami komunikujemy się m.in. poprzez Workplace, które to narzędzie daje nam możliwość szybkiej, efektywnej i mobilnej wymiany informacji.

Na jakim etapie rozwoju jest program lojalnościowy Delikarta – w ilu sklepach jest obecnie dostępny? Czy widoczny jest jego wpływ na koszyk zakupowy?

Delikarta jest programem lojalnościowym stworzonym specjalnie dla Delikatesów Centrum i obejmuje wszystkie sklepy w sieci. Oficjalny start programu miał miejsce ponad rok temu – w kwietniu 2018 r. Obecnie Delikartę posiada już ponad milion osób, a każdego dnia jej posiadaczami stają się kolejni klienci sieci. Już blisko połowa obrotu Delikatesów Centrum realizowana jest z użyciem Delikarty.

Dzięki Delikarcie, klienci Delikatesów Centrum mogą oszczędzać, dokonując codziennych zakupów. Kupują wybrane produkty w niższych cenach, korzystają ze spersonalizowanej oferty oraz promocji przygotowanych tylko dla posiadaczy karty.

Z perspektywy sieci, Delikarta pozwala na lepsze poznanie konsumentów – częstotliwości zakupów, ich preferencji czy sposobu robienia zakupów. Zebrane dane umożliwiają nam lepsze dopasowanie oferty i promocji. Delikarta pozwala nam też na optymalizację narzędzi marketingowych i nowych kanałów komunikacji z konsumentem.

Franczyza jest jednym z najbardziej perspektywicznych systemów współpracy w handlu detalicznym. Eurocash „korzysta” z tego, że detaliści widzą konieczność łączenia się i współpracy w ramach większych struktur partnerskich, które pozwalają im efektywniej konkurować o klienta z innymi podmiotami. W jakim kierunku będą ewoluowały systemy franczyzowe?

Niezmiennie uważamy, że franczyza jest przyszłością niezależnego handlu. Dzięki wsparciu silnego partnera, jego sile zakupowej i know-how, a także dzięki integracji logistycznej pozostałych procesów obniżających koszty każdego pojedynczego podmiotu, zrzeszeni we franczyzie przedsiębiorcy mogą skutecznie konkurować z dużymi graczami.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony