REKLAMAKongres SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2017 - duży banner

Firma Farm Frites International zmienia slogan firmowy na „The fresh taste of the land”. W ten sposób firma chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca i bezpieczeństwo oferowanych produktów.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

(fot. mat. pras.)

Rynek produktów mrożonych w Polsce rozwija się w dynamicznym tempie. Pomimo wielu dyskusji na temat wykorzystania produktów mrożonych w lokalach gastronomicznych, restauratorzy wciąż decydują się na ten krok argumentując go zdecydowaną oszczędnością czasu, zwiększoną wydajnością oraz stałą ceną i jakością produktów - zarówno w okresie zimowym, jak i letnim.  Według raportu GFK, spośród niemal tysiąca lokali gastronomicznych, aż 78 proc. decyduje się na wykorzystanie mrożonych i schłodzonych wyrobów ziemniaczanych. Największą popularnością cieszą się one w przyhotelowych restauracjach, restauracjach, lunch barach oraz fast foodach.

- Oczekiwania lokali gastronomicznych koncentrują się wokół wysokiej jakości menu. Przypuśćmy, że kucharz decyduje się na samodzielne przygotowanie frytek ze świeżego ziemniaka. Na początku musi go umyć i obrać, w ten sposób traci już blisko 1/3 z każdego kilograma. Do tego dochodzi wydłużony czas przygotowania takich frytek, a co za tym idzie wyższy koszt wykonanej pracy. Zastosowanie produktów mrożonych skraca czas przygotowania dań oraz zapewnia brak odpadów i strat przy jednoczesnym zachowaniu smaku i jakości produktów – mówi Joanna Klasa, Marketing Manager w Farm Frites International.

Odpowiednio przechowywane oraz przyrządzane mrożone wyroby ziemniaczane posiadają praktycznie tyle samo składników odżywczych co  świeże produkty. - Coraz więcej ludzi na całym świecie cieszy się smakiem frytek. O to właśnie nam chodziło, by znaleźć ich najlepszy smak. Jak to robimy? Frytki Farm Frites produkowane są z wyselekcjonowanych odmian ziemniaków, przy zachowaniu pełnej staranności i kontroli produkcji. Dzięki temu Konsumenci mogą cieszyć się smacznym, złocistym, chrupiącym produktem i wracają po więcej. Ważne jest jednak to, aby stale się rozwijać i dopasowywać swoją ofertę do bieżących potrzeb rynku - komentuje Joanna Klasa.

Farm Frites to rodzinna firma wywodząca się z Holandii, z lokalnym podejściem do upraw, produkcji i budowania relacji. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mrożonych i schłodzonych wyrobów ziemniaczanych. Bazując na najlepszych wartościach globalnej marki, Farm Frites wykorzystuje lokalne zasoby eksperckiej wiedzy i umiejętności swojego zespołu, dzięki czemu około 80 proc. sprzedawanych produktów pochodzi z polskich upraw.  Przez ponad 20 lat funkcjonowania w Polsce z hasłem „Stworzone dla gastronomii”, stale udoskonalając smak i jakość swoich produktów, wypracowała pozycję lidera na rynku mrożonych wyrobów ziemniaczanych wykorzystywanych przez gastronomików. W bieżącym roku Farm Frites podjęło decyzję o zmianie sloganu firmowego na „The fresh taste of the land”.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"