REKLAMABIZERBA - Baner Główny (listopad)

(fot. materiały prasowe)

Co dokładnie oznacza koncept Retail 4.0 i dlaczego coraz bardziej dotyczy również mojej placówki handlowej? Jakie są dominujące wymagania rynkowe, a co więcej wymagania klientów? W jaki sposób – jako detalista – mogę wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom? To zaledwie kilka pytań, które spędzają sen z powiek niejednemu właścicielowi sklepu.

Nie jest tajemnicą, że handel detaliczny znajduje się w epicentrum rewolucyjnych zmian i nie chodzi o przejście z handlu stacjonarnego na mobilny czy marketing internetowy. Kluczowym pojęciem jest digitalizacja. Cyfryzacja handlu detalicznego rozpoczęła się już jakiś czas temu. Industry 4.0, współpraca różnych systemów, czy szeroka gama usług od dawna są standardowymi rozwiązaniami w firmie Bizerba. W nowoczesnym handlu detalicznym chodzi jednak o coś więcej. Z naszych dokładnych obserwacji rynku wynika, że tylko taki detalista, który koncentruje swoją strategię działania na klientach w sieci, odniesie spektakularny sukces.

Nowoczesny konsument idzie z duchem czasu: co szósty Polak zrobił zakupy w sieci za pomocą smartfonu lub telefonu. 40 proc. zakupów nie jest planowanych, a są realizowane spontanicznie w sklepie (Źródło: GfK-Study 2009). Reklama w punktach sprzedaży powoduje wzrost sprzedaży reklamowanych produktów średnio o 19 proc. (Źródło: InStore Media 2015). Co trzeci badany potwierdził, że dopiero w sklepie dowiaduje się o nowościach produktowych (35 proc. badanych). (Źródło: InStore Media 2015). Z przytoczonych danych jasno wynika, że handel w sieci coraz bardziej zyskuje na znaczeniu, co wymaga od detalisty wyjścia naprzeciw indywidualnym wymaganiom klienta. Obserwowany trend zmierza wyraźnie w kierunku korzystania z oprogramowania i aplikacji, które można z łatwością zintegrować z wielokanałową strategią handlową (omnichanelling). Za przykład może posłużyć oprogramowanie RetailPowerScale wzbogacone o szereg aplikacji RetailApps. Na przykład dzięki aplikacji EasyOrder zamówienia klienta, które napływają online, można realizować bezpośrednio na wadze. Z kolei aplikacja IngredientManager pracuje zgodnie z wymogami ustawowymi i służy do szybkiego oraz prostego oznaczania alergenów na listach składników. Liczby mówią same za siebie: o ile w roku 2013 Bizerba oferowała 3 aplikacje, o tyle roku 2017 jest ich już 21. W grę wchodzi ponadto 52 000 licencji sprzedanych na całym świecie – to dowód, że handel detaliczny w sieci rozwija się bardzo dynamicznie.

Firma Bizerba proponuje rozwiązania, które skutecznie pomagają w codziennej pracy detalisty, wymagającej wyczucia najnowszych trendów w sektorze detalicznym. Gdy konsument przekracza próg sklepu, oczekuje doskonałej obsługi i spersonalizowanej oferty. Jak jest rola firmy Bizerba? Jako dostawca nowoczesnych rozwiązań i aplikacji pomagamy detaliście przyciągnąć rzesze nowych klientów i utrzymać już dotychczasowo pozyskanych. Co zrobić, by personel sklepu był w stanie nadążyć za ciągle zmieniającymi się wymaganiami konsumenta? Odpowiedzią jest doskonałe wyposażenie. Za przykład mogą posłużyć wagi XC 800 z wyświetlaczami po stronie klienta i obsługującego.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"