REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)
Zadowoleni z podwójnego sukcesu przedstawiciele firmy Essity podczas targów Tissue World Milan

Zadowoleni z podwójnego sukcesu przedstawiciele firmy Essity podczas targów Tissue World Milan (Fot. materiały prasowe)

Tork, marka specjalizującej się w branży higienicznej i ochronie zdrowia firmy Essity, została laureatem dwóch nagród Tissue World Award w kategoriach: Najlepsza Strategia Marketingowa oraz Najbardziej Świadomie Zarządzający Energią Zakład. Nagrody zostały wręczone podczas największych międzynarodowych targów dla branży higienicznej – Tissue World Milan.

REKLAMAROS-SWEET (MORESO) - Belka w artykułach (14-30.06.2019)

Statuetką za Najlepszą Strategię Marketingową została wyróżniona kampania Tork "Take Back the Lunch Break". Kampania została przeprowadzona w Ameryce Północnej, a jej celem była edukacja pracowników i zmniejszenie ich obaw przed korzystaniem z przerw na lunch.

Pomysł na tę kampanię zrodził się w wyniku dwóch trendów obecnych w Ameryce Północnej: przychody restauracji, które serwują lunch zaczęły spadać, a pracownicy biurowi ograniczali czas przeznaczony na lunch oraz mniej jedli. Firma Essity zleciła przeprowadzenie ankiety, by zbadać zachowania pracowników podczas przerw lunchowych. Ponadto oceniono, jak przerwy wpływają na wydajność pracowników i ich satysfakcję z pracy. Wyniki badania wykazały, że przerwy na lunch są korzystne dla produktywności i zadowolenia pracowników.

- Misją marki Tork jest wspieranie klientów w koncentracji na działalności swoich firm oraz planowaniu ich rozwoju. Nasza kampania stała się źródłem ważnych informacji dla dwóch znaczących dla nas segmentów rynku – biur i restauracji. Wyniki badania pomogły wielu naszym klientom poprawić wydajność pracowników w miejscu pracy i zwiększyć ruch w lokalnych restauracjach - mówi Wojciech Nizio, regional brand activation manager odpowiedzialny za markę Tork.

Na tym nie koniec sukcesów firmy Essity – zlokalizowany w mieście Lukka we Włoszech zakład producenta został doceniony na targach w Mediolanie za szereg wdrażanych w fabryce rozwiązań: programy oszczędzania energii, programy zmiany zachowań, strategiczne zaangażowanie w długoterminową redukcję emisji dwutlenku węgla oraz zdobywanie najważniejszych certyfikatów w zakresie zrównoważonego rozwoju.

Firma Essity to światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia. Jej produkty są sprzedawane w około 150 krajach m.in. pod markami TENA, Tork, a także Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda oraz Zew. Firma zatrudnia około 47 000 pracowników, a jej wartość sprzedaży netto w 2018 roku wyniosła około 11,6 mld euro. Firma jest notowana na sztokholmskiej giełdzie NASDAQ.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony