REKLAMAKORAL - Baner Główny - Świderek (25-31.03.2019)
Toys

Toys"R"Us w Richmond Hill, Ontario, Kanada (By Raysonho @ Open Grid Scheduler / Grid Engine - Own work, CC0)

Amerykański koncern Toys”R”Us oficjalnie pojawił się na rynku jako nowa spółka, z nowym zarządem i nową wizją ekspansji. Od 20 stycznia 2019 r. firma Tru Kids Inc., funkcjonująca na rynku jako Tru Kids Brands™, stała się spółką-matką takich brandów, jak Toys”R”Us®, Babies”R”Us®, Geoffrey® i ponad dwudziestu innych znanych marek zabawek i produktów dla niemowląt.

REKLAMATargi w Krakowie - Belka w artykułach (marzec)

Prezesem Tru Kids Brands został Richard Barry, były szef do spraw handlu globalnego w Toys”R”Us.

Marki Toys”R”Us i Babies”R”Us wygenerowały w ubiegłym roku w skali globalnej ponad 3 mld przychodu, posiadały ponad 900 sklepów w 30 krajach Azji, Europy, Afryki i Środkowego Wschodu, a także własny sklep online. W USA marki te cieszą się dużym przywiązaniem i lojalnością konsumentów – w mediach społecznościowych mają łącznie ponad 9,5 mln obserwujących.

– Na rynku amerykańskim wciąż jest duże pole do ekspansji i popyt ze strony konsumentów na cieszące się zaufaniem marki Toys”R”Us i Babies”R”Us. Mamy życiową szansę napisania nowego rozdziału w dziejach firmy, tworząc wymyślony na nowo biznes detaliczny omnichannel. Także nasza obecność na rynkach globalnych jest mocna – zapewnia Richard Barry, President & CEO firmy Tru Kids Brands.

Przypomnijmy, że we wrześniu 2017 r. sieć Toys"R"Us złożyła wniosek o objęcie ochroną prawną, wszczynając w ten sposób procesy restrukturyzacji finansowej firmy. Procedura ta dotyczyła wyłącznie spółek w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Proces restrukturyzacji miał na celu zwiększenie elastyczności finansowej firmy do celów inwestycji i dalszego rozwoju, a w jego wyniku spółka zamierzała pozyskać dodatkowe finansowanie o wartości ponad 3 mld dol.

– Dla Toys“R”Us nastała nowa era, w której w trwały i skuteczny sposób zamierzamy pozbyć się ciążących nam ograniczeń finansowych. Jesteśmy przekonani, że kroki te pozwolą nam zapewnić, że legendarne marki Toys“R”Us i Babies“R”Us przetrwają wiele kolejnych dekad – komentował w tamtym czasie Dave Brandon, prezes i dyrektor generalny Toys”R”Us Inc.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony