REKLAMA
Ford
Na zdj. hala Makro po modernizacji

Na zdj. hala Makro po modernizacji (fot. materiały prasowe)

We wtorek 22 listopada sieć Makro Cash&Carry dokonała ponownego otwarcia swojej flagowej hali o powierzchni 12 tys. mkw., zlokalizowanej w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 184. To trzeci obiekt firmy przechodzący w bieżącym roku przebudowę w ramach długofalowej strategii dostosowania formatów do potrzeb lokalnych rynków.

REKLAMAITCOM - Belka w artykułach

Makro wzmacnia swoją obecność na rynku cash & carry poprzez inwestycje w hale. Firma realizuje projekt w ramach długofalowej strategii przy równoczesnym intensywnym rozwoju usługi dystrybucji żywności - właśnie podpisała trzy umowy na budowę centrów dystrybucyjnych. Kolejną modernizowaną halą jest placówka w Warszawie, zlokalizowana przy Alejach Jerozolimskich 184.

Nowy układ hali podnosi komfort zakupów i usprawnia poruszanie się po obiekcie. Lepszą widoczność produktów zapewniają wprowadzone regały niższego składu oraz szeroka ekspozycja paletowa. Wejście dla klientów z sektora handlu i gastronomii znajduje się tuż obok działu Ultra Fresh, kluczowego dla ich biznesu. Ponadto dwukrotnie zostały powiększone stoiska: Warzywa i Owoce, Mięso, Ryby oraz Nabiał.

Asortyment hali przeszedł proces optymalizacji i dostosowania do potrzeb gastronomii i detalistów, co dotyczy także produktów lokalnych i regionalnych. W ofercie sieci pojawiło się ponad 2 tys. nowych produktów kluczowych dla handlu i gastronomii, w tym profesjonalny sprzęt gastronomiczny i unikalne produkty spożywcze. Zwiększona została także ilość dostaw i dostępność świeżych produktów.

Po raz pierwszy w Polsce w hali handlowej została zbudowana nowoczesna kuchnia pokazowa.
Z myślą zaś o klientach z sektora street food na stałe wstawiono do niej food truck, wyposażony także w kuchnię pokazową. Profesjonalni kucharze na co dzień prowadzić będą w nich pokazy kulinarne, doradztwo i degustacje. Do dyspozycji klientów będzie także kącik kawowy.

W dniu re-otwarcia dla stołecznych klientów sieci zorganizowane zostały pokazy kulinarne oraz degustacje. Wydarzenie promowane jest na billboardach oraz wielkoformatowych siatkach, a ich graficzny motyw przedstawia kluczowych klientów sieci, takich jak szefowie kuchni czy właściciele sklepów spożywczych. Re-otwarcie hali jest również wsparte kampanią w radiu oraz w internecie.

Obiekt zlokalizowany przy Alejach Jerozolimskich, o powierzchni sprzedaży ok. 12 tys. m kw., jest pierwszą halą Makro otwartą w Polsce.

Makro Cash & Carry zarządza na polskim rynku 30 hurtowniami. Spółka jest częścią niemieckiego koncernu Metro Cash & Carry, który działa w 25 krajach i ma ponad 750 samoobsługowych hurtowni.

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony