REKLAMAVOG Polska - Baner Główny (16-30.03.2020)
300 mln butelek napoju Frugo sprzedała firma FoodCare od momentu reaktywacji marki. W ub.r. marka wypracowała 101 mln zł przychodów.
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 10% - Belka w artykułach (marzec-kwiecień 2020)
Wiesław Włodarski

Wiesław Włodarski

Jak informuje spółka, udziały wartościowe Frugo wynoszą 43 proc., a ilościowe – 39 proc. Marka jest liderem w segmencie napojów w szklanych butelkach. W tym czasie Black Energy Drink zdobył 15,1 proc. udziały pod względem liczby sprzedanych sztuk oraz 11,5 proc. udziały ilościowo. Gellwe jest liderem wartościowym i wolumenowym w sprzedaży m.in. ciast na zimno (26 proc. udziałów wartościowo i 35 proc. wolumenowo), karpatki ciasta (55 proc. i 58 proc.), proszku do pieczenia (34 proc. i 41 proc.), bitej śmietany (35 proc. i 37 proc.) oraz sody oczyszczonej (36 proc. i 41 proc.).

Fitella jest liderem kategorii musli (39 proc. wartościowo). Firma planuje wprowadzić lizaki (pod marką Frugo), napoje dla dzieci oraz wody mineralne (Fitella). Będą też, produkowane na licencji, jogurty Fitella.

Obecnie przychody FoodCare pochodzące z eksportu stanowią niecałe 8 proc. całościowych obrotów firmy i wynoszą 43 mln zł, a w 2014 roku mają wzrosnąć do 15 proc.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony