REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)

HoReCa - rynek gastronomiczny

 

22 maja 2020, 14:12

(fot. materiały prasowe)

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Fabryka Pizzy, uruchomiła pod szyldem tej ostatniej sieci dwa nowe lokale. Jeden jest w ścisłym centrum Warszawy, a drugi, prowadzony przez franczyzobiorcę, działa w Piasecznie. W obu restauracjach można zamawiać dania także na wynos i z dowozem.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Fabryka Pizzy w Warszawie powstała przy ul. Parkingowej 5, tuż przy klubie Meta Disco, który również należy do Sfinks Polska. Do restauracji wchodzi się od ulicy, ale miedzy lokalami jest także wewnętrzne przejście. Tym sposobem osoby przychodzące do Mety będą mogły skorzystać z menu Fabryki Pizzy. Restauracja to ponad 160 mkw. powierzchni i duży bar, a wystrój utrzymany jest w charakterystycznym dla tej sieci, nowoczesnym i niezobowiązującym stylu. Przy restauracji działa letni ogródek.

Druga z nowo uruchomionych Fabryk Pizzy mieści się w podwarszawskim Piasecznie przy ul. Energetycznej 9. To lokal o powierzchni ok. 160 mkw. ze stolikami na parterze i antresoli. Restauracja po okresie zawieszenia działalności przeszła gruntowny remont i zmianę wystroju. Ceglane ściany, kolorowe krzesła i inne charakterystyczne akcenty, połączone z nowoczesnymi elementami wyposażenia tworzą przyjazne wnętrze, które jest znakiem firmowym Fabryki Pizzy.

– Ruszamy z dwoma nowymi restauracjami, których otwarcie było przygotowywane już wcześniej. Polacy ciągle kochają kuchnię włoską, a przede wszystkim pizzę, która jest numerem jeden w dowozach. Oba nowe lokale mają duży potencjał, chociaż każdy z nich nastawia się na nieco innych klientów. Warszawska Fabryka Pizzy jest w samym centrum miasta, gdzie pracuje blisko 300 tys. osób, a wieczorami powoli rusza nocne życie stolicy. Z kolei lokal w Piasecznie, uruchamiany we współpracy z franczyzobiorcą, to punkt w środku dzielnicy mieszkaniowej, przyjazny dla rodzin i obsługujący lokalną społeczność – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej siecią Fabryka Pizzy.

Fabryka Pizzy to sieć restauracji z kuchnią włoską. W menu oprócz pizzy są też inne popularne włoskie dania: makarony, gnocchi, risotto. Restauracja oferuje również potrawy w wersji light i wegetariańskiej. Charakterystycznym daniem Fabryki są bombery – gorące buły pizzowe z różnym farszem.

Sfinks Polska zarządza 177 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 87 restauracji Sphinx (segment casual dining), 61 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining), 2 restauracjami WOOK (segment casual dining), 12 restauracjami Fabryka Pizzy, 3 lokalami działającymi pod szyldami Meta Seta Galareta i Meta Disco i lokalem Lepione & Pieczone (fast casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony