REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (marzec 2019)

(Fot. materiały prasowe)

Gabriela Kunert objęła stanowisko Head of Marketing w spółce Foodio Concepts kontrolowanej przez spółkę Helios, która należy do Grupy Agora.

REKLAMATargi w Krakowie - Belka w artykułach (marzec)

Kunert jako szefowa marketingu odpowiada za promocję marek Papa Diego i Van Dog, a także zajmie się promocją kolejnych konceptów gastronomicznych tworzonych przez firmę. Do jej obowiązków należy również współtworzenie strategii employer brandingowej i CSR firmy.

– Gabriela Kunert ma duże doświadczenie w marketingu online i digital, czyli obszarach wyjątkowo ważnych z punktu widzenia każdej marki – zapewnia Piotr Grajewski, prezes Foodio Concepts.

Kunert jest związana z branżą mediów od kilkunastu lat. Karierę zaczynała od pracy w Agorze, gdzie kolejno pełniła funkcje redaktora, koordynatora serwisów internetowych oraz kierownika ds. rozwoju produktów internetowych.

Foodio Concepts to firma założona przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra. W 2018 roku Foodio Concepts wprowadziło na rynek markę Papa Diego – sieć restauracji z kuchnią meksykańską.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony