REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny (kwiecień 2018)
Galeria Łomianki pod Warszawą

Galeria Łomianki pod Warszawą (fot. mat. prasowe)

Nowa nazwa i logo Galerii Łomianki odzwierciedlają zmiany, jakie zaszły w obiekcie jeszcze przed rebrandingiem oraz te, które były kontynuowane w ostatnim czasie. Modyfikacje miały na celu podkreślenie zarówno modowego charakteru galerii i skierowanie działań na promocję najemców znajdujących się na terenie, jak również wzmocnienie jej wizerunku.

REKLAMARTA - belka w artykułach - kwiecień 2018

– Pozycjonowanie galerii opiera się na bliskości natury – Kampinoskiego Parku Narodowego – oraz na jej kameralnym, przyjaznym charakterze. Działamy w myśl zasady „sąsiedztwo zobowiązuje”. Dotyczy to zarówno środowiska naturalnego – Kampinoskiego Parku Narodowego oraz Doliny Wisły, jak lokalnej społeczności. Wśród mieszkańców okolicznych miejscowości licznie reprezentowani są rodzice, a także osoby aktywne, pracujące w Warszawie, które spokój po ciężkim dniu odnajdują na przedmieściach – mówi Hanna Gailitis, menedżer ds. zarządzania nieruchomościami i marketingu Galerii Łomianki.

Koncepcja graficzna nowego logo i żywe, naturalne kolory tworzą spójną identyfikację wizualną, w której optymistyczna kolorystyka podkreśla różnorodny charakter oferty galerii, a ekologiczne zielenie przynoszą skojarzenia z otaczającym lasem. We wnętrzu obiektu również nie brakuje nawiązań do natury – w odświeżonym koncepcie pojawia się dużo drewna i zieleni, liczne donice z kwiatami, a także graficzne motywy roślinne.

W Galerii Łomianki powstała zielona strefa relaksu z miękkimi kanapami i siedziskami oraz udogodnieniami umożliwiającymi pracę z laptopem. Przytulny charakter tej części obiektu podkreślają stojące lampy oraz górujący nad nią filar przemieniony w drzewo. Wszystkie elementy aranżacji tej strefy zachęcają do odpoczynku w atmosferze spokoju i relaksu. W galerii wybudowana została także strefa restauracyjna, zgodna z nową identyfikacją, odświeżeniu kolorystycznemu uległy łazienki budynku oraz korytarze, w których pojawiły się drewniane designerskie ławki.

Obiekt otrzymał certyfikat ekologiczny BREEAM In-Use z oceną „Bardzo dobry”, co oznacza, że jest budynkiem ekologicznym i działa zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Galeria efektywne wykorzystuje wodę w budynku poprzez zmniejszenie jej zużycia m.in. do podlewania roślin. Proces ten został w pełni zautomatyzowany, by zapewnić maksymalną oszczędność wody.

Galeria pragnie kształtować proekologiczne postawy także wśród swoich klientów. Znajdziemy tu ładowarkę do samochodów elektrycznych, ławkę wyposażoną w baterie słoneczne, punkt zbiórki plastikowych nakrętek czy hotel dla ptaków, owadów i płazów, którym opiekują się uczniowie pobliskiej szkoły. W upalne dni skorzystać można z zewnętrznego źródełka z uzdatnioną do picia wodą, przystosowanego także dla zwierząt.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"