REKLAMAPartner Logistic - baner główny (14-29.02.2020 r.)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

centra handlowe

 

8 stycznia 2020, 17:25

(for. materiały prasowe)

W 2019 roku Gemini Park Tychy znalazło się w centrum zainteresowania wielu polskich i zagranicznych marek.

REKLAMA

Miniony rok przyniósł aż 11 nowych najemców, którzy w sumie wynajęli aż 4,5 tys. mkw. GLA. Tym samym obiekt jest już skomercjalizowany w ponad 98 proc. Co ciekawe, od samego otwarcia w marcu 2018 roku oferta galerii wzbogaciła się już o 26 marek. – W Gemini Park wciąż możemy obserwować efekt udanego debiutu rynkowego. Sprawia to, że powierzchnia galerii cieszy się stałym, dużym zainteresowaniem na rynku i to zarówno wśród dużych, międzynarodowych graczy, jak również wśród polskich marek. Dowodem na to jest 2019 rok, który kończymy z jeszcze bogatszym tenant-mix’em, kolejnymi negocjacjami w toku oraz ambitnymi planami rozwoju – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.

2019 rok przyniósł Gemini Park sporo nowości w ofercie. Rok rozpoczęto od otwarcia największego w Tychach salonu NC+ . Przełom wiosny i lata przyniósł z kolei wysyp nowości. Marka Carry wynajęła lokal mający 1,5 tys. m kw., a Top Secret 180 m kw. Zyskał też segment wyposażenia – tutaj nowością był mający 587 m kw. salon Konsimo oraz mający 195 m kw. sklep marki DlaSpania. Lato zapoczątkował lokalny debiut brytyjskiej sieci sklepów Dealz, która zajęła 570 m kw. Nowością była także cukiernia Wisienka na Torcie oraz mający 84 m kw. salon z bielizną Esotiq. Przełom lata i jesieni przyniósł z kolei otwarcie pierwszego w galerii sklepu z winami Fine Wine oraz siódmej restauracji – Mihiderki (75 m kw.). Koniec października br. roku zaowocował natomiast otwarciem w retail parku tyskiej galerii. Nowym najemcą został second hand Vive Profit zajmując ponad 1,1 tys. m kw. To pierwszy sklep w tym centrum handlowym, który promuje popularną chociażby w USA ideę thriftingu oraz zero waste. Początek grudnia z kolei to otwarcie salonu kosmetycznego Kontigo. Marka zajęła 100 m kw. Wśród otwarć z 2019 aż 4 to lokalne debiuty.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony