REKLAMAHELIO - Baner Główny - Masy (15-21.10.2018)

W Procter&Gamble projektując nowe produkty kierujemy się rozwojem nowych technologii. Dzięki temu podsuwamy konsumentom rozwiązania, które ułatwiają im życie, takie jak szczoteczka do zębów połączona ze smartfonem – mówiła Geraldine Huse, prezes Procter & Gamble na Europę Centralną podczas dyskusji otwierającej Kongres Rynku FMCG, który odbył się 10 maja w Warszawie.

REKLAMAKongres Słodycze i Przekąski 2018 - belka w artykułach
Geraldine Huse była gościem specjalnym 11. Kongresu Rynku FMCG

Geraldine Huse była gościem specjalnym 11. Kongresu Rynku FMCG (Fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Geraldine Huse stwierdziła, że przez 180 lat istnienia Procter& Gamble zawsze stawiał na rozwój – firma jako pierwsza zainwestowała np. w reklamy telewizyjne. – Teraz inwestycje w rozwój są jeszcze ważniejsze. Musimy się zmieniać, tak, jak zmieniają się konsumenci, którzy nie oglądają już kilkudziesięciosekundowych reklam w telewizji, a sekundowe spoty w swoich urządzeniach mobilnych  – mówiła prezes Procter & Gamble CEE.

Huse podkreśliła rolę mediów społecznościowych, które również diametralnie zmieniają biznesy takich firm jak Procter & Gamble. – Media społecznościowe mają ogromny wpływ na to, co ludzie kupują, inspirują się tym, co mówią ich znajomi i rodzina, a nie tym, co mają im do powiedzenia konsumenci –
stwierdziła Huse. Podkreśliła wagę trendu convenience, który zmienia rynek chemii gospodarczej. -
Dziś konsumenci poszukują wygodnych rozwiązań, które ułatwią im życie i będą przyjazne dla środowiska, dlatego stworzyliśmy kapsułki piorące, które ułatwiają pranie i działają w niskich temperaturach, dzięki czemu pozwalają oszczędzać wodę i energię – rzuciła przykład.

Zdaniem ekspertki zmiany stylu życia konsumentów spowodowały całkiem nowe podejście do zakupów. Huse stwierdziła, że dziesięć lat temu ludzie robili zakupy dwa razy w tygodniu, teraz zaś kupują praktycznie codziennie, za pomocą różnych kanałów, lawirując między offline a online. – Na nas, producentach wymusza to zacieśnianie współpracy z detalistami, aby wprowadzać produkty zgodne z oczekiwaniami rynku. Teraz o wszystkim decyduje konsument, od niego zależy, co, gdzie i w jaki sposób będzie kupował – opowiadała Geraldine Huse na Kongresie Rynku FMCG.

Prelegentka podkreśliła, że zarządzana przez nią firma mocno rozwija się w obszarze nowych technologii. – Korzystamy z nich projektując nowości. Stworzyliśmy np. szczoteczkę do zębów, która łączy się za pomocą bluetooth z aplikacją w smartfonie, dzięki temu rozwiązaniu konsumenci dłużej i dokładniej czyszczą zęby. To tak, jakby mieli dentystę we własnej łazience. Rozwijamy się w obszarze internetu rzeczy, np. oferujemy rozwiązania, w których konsumenci za pomocą przycisków mogą zamawiać w domu produkty, którym im się kończą. Tak jest np. w przypadku pieluszek. Współpracujemy też z młodymi start upami, jednym z testowanych rozwiązań jest np. usprawnienie systemu dostaw przy współpracy z Uberem – mówiła Huse.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony