REKLAMAPszczółka - Baner Główny - Pychałki (maj 2018)

W Procter&Gamble projektując nowe produkty kierujemy się rozwojem nowych technologii. Dzięki temu podsuwamy konsumentom rozwiązania, które ułatwiają im życie, takie jak szczoteczka do zębów połączona ze smartfonem – mówiła Geraldine Huse, prezes Procter & Gamble na Europę Centralną podczas dyskusji otwierającej Kongres Rynku FMCG, który odbył się 10 maja w Warszawie.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa) - maj 2018
Geraldine Huse była gościem specjalnym 11. Kongresu Rynku FMCG

Geraldine Huse była gościem specjalnym 11. Kongresu Rynku FMCG (Fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Geraldine Huse stwierdziła, że przez 180 lat istnienia Procter& Gamble zawsze stawiał na rozwój – firma jako pierwsza zainwestowała np. w reklamy telewizyjne. – Teraz inwestycje w rozwój są jeszcze ważniejsze. Musimy się zmieniać, tak, jak zmieniają się konsumenci, którzy nie oglądają już kilkudziesięciosekundowych reklam w telewizji, a sekundowe spoty w swoich urządzeniach mobilnych  – mówiła prezes Procter & Gamble CEE.

Huse podkreśliła rolę mediów społecznościowych, które również diametralnie zmieniają biznesy takich firm jak Procter & Gamble. – Media społecznościowe mają ogromny wpływ na to, co ludzie kupują, inspirują się tym, co mówią ich znajomi i rodzina, a nie tym, co mają im do powiedzenia konsumenci –
stwierdziła Huse. Podkreśliła wagę trendu convenience, który zmienia rynek chemii gospodarczej. -
Dziś konsumenci poszukują wygodnych rozwiązań, które ułatwią im życie i będą przyjazne dla środowiska, dlatego stworzyliśmy kapsułki piorące, które ułatwiają pranie i działają w niskich temperaturach, dzięki czemu pozwalają oszczędzać wodę i energię – rzuciła przykład.

Zdaniem ekspertki zmiany stylu życia konsumentów spowodowały całkiem nowe podejście do zakupów. Huse stwierdziła, że dziesięć lat temu ludzie robili zakupy dwa razy w tygodniu, teraz zaś kupują praktycznie codziennie, za pomocą różnych kanałów, lawirując między offline a online. – Na nas, producentach wymusza to zacieśnianie współpracy z detalistami, aby wprowadzać produkty zgodne z oczekiwaniami rynku. Teraz o wszystkim decyduje konsument, od niego zależy, co, gdzie i w jaki sposób będzie kupował – opowiadała Geraldine Huse na Kongresie Rynku FMCG.

Prelegentka podkreśliła, że zarządzana przez nią firma mocno rozwija się w obszarze nowych technologii. – Korzystamy z nich projektując nowości. Stworzyliśmy np. szczoteczkę do zębów, która łączy się za pomocą bluetooth z aplikacją w smartfonie, dzięki temu rozwiązaniu konsumenci dłużej i dokładniej czyszczą zęby. To tak, jakby mieli dentystę we własnej łazience. Rozwijamy się w obszarze internetu rzeczy, np. oferujemy rozwiązania, w których konsumenci za pomocą przycisków mogą zamawiać w domu produkty, którym im się kończą. Tak jest np. w przypadku pieluszek. Współpracujemy też z młodymi start upami, jednym z testowanych rozwiązań jest np. usprawnienie systemu dostaw przy współpracy z Uberem – mówiła Huse.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"