12 grudnia 2019
Od 2020 r. liczba niedziel, w które wszystkie sklepy będą mogły być otwarcie spadnie do siedmiu, a placówki będą mogły działać m.in. przed świętami Wielkiej...
Na początku tego roku miała swoją premierę aplikacja mobilna MAGO AR SHOPFITTING, stworzona przez jednego z największych producentów wyposażenia sklepowego, firmę MAGO...
11 grudnia 2019
Sieć burgerowni Bobby Burger otworzyła 20 lokal w Warszawie, który jest zarazem 45 w Polsce.
24 listopada 2019
21 listopada 2019
20 listopada 2019
6 grudnia 2019
2 grudnia 2019
Polacy twierdzą, że są gotowi na produkty w opakowaniach zwrotnych – wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Najważniejszym dla nich argumentem przemawiającym za tym...
10 grudnia 2019
9 grudnia 2019
HANDEL I DYSTRYBUCJA
międzynarodowe sieci handlowe
18 listopada 2019, 13:35
Przegląd prasy
(Flickr/jun560)
Jak donosi Wall Street Journal, Under Armour, światowy gigant odzieży sportowej, ma problemy. Okazuje się, że spektakularne wzrosty spółki były rezultatem kreatywnej księgowości.
Kilka lat temu Under Armour było gwiazdą Wall Street, a aspiracje spółki zakładały walkę na rynku odzieży sportowej z Adidasem i Nike. Teraz firma nie tylko ma problem ze spadkiem sprzedaży, ale także federalnym śledztwem, które ma wyjaśnić, co działo się w księgowości.
WSJ pisze, że Under Armour miało przesuwać wyniki sprzedażowe z przyszłych kwartałów do bieżących. Śledztwo wobec spółki zostało wszczęte przez amerykańską komisję ds. giełd i papierów wartościowych (SEC) oraz Departament Sprawiedliwości. Po ujawnieniu śledztwa, ceny akcji spółki gwałtownie spadły.
W 2016 r. spółka chwaliła się spektakularnymi wzrostami. Przez 26 kwartałów z rzędu jej sprzedaż rosła o ok. 20 proc. Jednak jak podejrzewają władze, takie wyniki uzyskane zostały tylko na papierze, bo spółka w ostatniej chwili sprzedawała odzież do zewnętrznych outletów, żeby nie czekać na jej sprzedaż we własnych sklepach i księgowała przyszłe zyski, jako bieżące.
W rozmowie z WSJ menedżerowie z branży tłumaczą jednak, ze takie praktyki są normą w handlu i jeśli raz zacznie się przesuwać zyski, to takim praktykom nie ma końca.
Tegoroczny globalny festiwal sprzedażowy Alibaby – trwający przez całą dobę 11 listopada
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 9
zdjęć: 79
29 listopada 2019
zdjęć: 6
28 listopada 2019
zdjęć: 112
26 listopada 2019
22 października 2019
28 września 2019
19 września 2019
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.