26 kwietnia 2018
Chata Polska uzyskała w I kwartale br. ponad 3 proc. wzrost obrotów LfL. – To bardzo dobry wynik – powiedział na spotkaniu z franczyzobiorcami Robert Siemiński,...
Majówka już za pasem w związku z tym agencja badawcza Nielsen sprawdziła, co podczas długiego weekendu robią Polacy. Konsultanci zbadali, które produkty najszybciej...
PKN ORLEN opublikował swoje wyniki za I kwartał br. Koncern zwiększył w tym czasie wydobycie i sprzedaż we wszystkich segmentach działalności.
25 kwietnia 2018
24 kwietnia 2018
23 kwietnia 2018
19 kwietnia 2018
18 kwietnia 2018
17 kwietnia 2018
Jeden z liderów produkcji słonych przekąsek na polskim rynku, firma Internsnack od teraz będzie współpracować z informatycznym potentatem, spółką Infor....
20 kwietnia 2018
Firma FM Logistic Polska podpisała umowę na obsługę w zakresie składowania i dystrybucji towarów do odbiorców w Polsce i za granicą z firmą Chipita Poland. Umowa...
W projekcie nowelizacji Ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych rząd ujednolicił wymiary paczek papierosów. Od 2020 roku...
HANDEL I DYSTRYBUCJA
międzynarodowe sieci handlowe
krajowe sieci handlowe
konsument i trendy zakupowe
17 kwietnia 2018, 10:26
Irina Nowochatko-Kowalczyk
Foto: freeimages.com
Grupa Kapitałowa Global Cosmed producent i dystrybutor chemii gospodarczej i kosmetyków zwiększyła stratę.
Jak podała spółka w raporcie, Global Cosmed odnotował 78,25 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w 2017 r. wobec 5,63 mln zł straty rok wcześniej. Strata operacyjna wyniosła 20,7 mln zł wobec 3,26 mln zł straty rok wcześniej. Z kolei, skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 305,52 mln zł w 2017 r. wobec 313 mln zł rok wcześniej.
Grupa wyjaśnia, że głównymi czynnikami, które spowodowały pogorszenie wyników w 2017 r. były skokowe wzrosty kluczowych surowców produkcyjnych oraz dodatkowe, wysokie koszty uruchamiania nowej mieszalni w Radomiu.
Wiceprezes Global Cosmed Magdalena Mielimonka, cytowana w komunikacie spółki zaznacza, że choć ub.r. przyniósł dużo wyzwań, można już mówić o większych pozytywach. „Z sukcesem renegocjowaliśmy ceny części asortymentu w kontraktach marek prywatnych, rynek surowców pozostaje stabilny, a plan naprawczy nowej mieszalni jest na ukończeniu.
Pierwsze miesiące tego roku pokazują, że jesteśmy na dobrej drodze do realizacji prognozy EBITDA 10 mln zł. Kontynuujemy strategię wielokanałowego i międzynarodowego rozwoju ze szczególnym uwzględnieniem Azji i Europy Zachodniej (Chiny, Korea Południowa i Niemcy). Niemniej ważne są także trwające optymalizacje w dziale zakupów, logistyki oraz inne inicjatywy kosztowe poprawiające efektywność” – poinformowała wiceprezes Global Cosmed Magdalena Mielimonka.
Oferta grupy kapitałowej Global Cosmed obejmuje produkty brandowe tworzone przez Global Cosmed Group SA oraz marki prywatne wyprodukowane na potrzeby klientów przez Global Cosmed (m.n. Apart Natural, Kret, bobini baby, Sofin, Calinda, Triks). Spółka jest notowana na GPW od 2013 r.
Spółka Global Cosmed, producent kosmetyków i chemii gospodarczej, wystawia na
Zarząd spółki Global Cosmed S.A. podjął decyzję dotyczącą
Poleć innym
Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 154
10 kwietnia 2018
zdjęć: 16
29 marca 2018
zdjęć: 7
27 marca 2018
zdjęć: 20
20 marca 2018
zdjęć: 36
12 kwietnia 2018
Na portalu wiadomoscihandlowe.pl używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.