REKLAMAMODERN-EXPO  - Baner Główny (styczeń-luty 2020)
Punkt odbioru zakupów Walmart Online Grocery Pickup

Punkt odbioru zakupów Walmart Online Grocery Pickup (fot. mat. prasowe)

Strona 2 z 2
REKLAMA

W ofercie Amazona przeważają takie produkty, jak napoje, odżywki sportowe czy żywność sucha, natomiast wciąż wolniej rosną takie kategorie świeże, przede wszystkim ze względu na trudności logistyczne – skomplikowany system różnych form dostawy, zróżnicowane abonamenty i niepełne pokrycie geograficzne sieci logistycznej dla dostaw świeżej żywności.

Amazon koncentruje się zatem na doskonaleniu systemów dostaw, poprawiając szybkość i zasięg sieci logistycznej, a jednocześnie firma optymalizuje współpracę z siecią stacjonarną Whole Foods. Przykładowo, w październiku 2019 r. usługa Amazon Fresh została udostępniona nieodpłatnie dla abonentów Prime, a jednocześnie zniesiono opłatę za usługę odbioru w czasie do dwóch godzin zamówień złożonych w sieci Whole Foods, co ma przyciągać do niej lojalnych klientów Amazona.

Żródło: Edge by Ascential, Food & Beverage Sector Report, November 2019

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony