REKLAMAPURELLA - SuperShots - Baner Główny (od 13 lipca)

(Fot. Andika Wardana from Pexels)

Facebook ogłosił, że obejmuje pakiet udziałów indonezyjskiej firmie GoJek, która obsługuje pierwszą w tym kraju i najszybciej rosnącą aplikację do zamawiania potraw do domu, z funkcją robienia zakupów i dokonywania płatności cyfrowych. Amerykański gigant nie ujawnił, jaką kwotę zainwestował i jak duży pakiet udziałów objął.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

„Od uruchomienia w 2015 r., aplikacja GoJek pomogła setkom tysięcy biznesów w uzyskaniu dostępu do ponad 170 mln konsumentów w Azji Południowo-Wschodniej. Funkcja płatności tej aplikacji obsługuje miliardy transakcji rocznie i zarządza największym e-portfelem w Indonezji” – motywuje swoją decyzję Facebook.

„Inwestycja wesprze Facebooka i firmę GoJek w realizacji wspólnego celu, jakim jest wspieranie technologiczne biznesów i redukcja finansowego wykluczenia wśród konsumentów całego archipelagu. Aplikacja WhatsApp pomaga małym firmom w nawiązywaniu komunikacji z klientami i sprzedawaniu produktów i razem z firmą GoJek będziemy w stanie wprowadzić miliony ludzi w Indonezji do szybko rosnącego świata gospodarki cyfrowej” – czytamy na blogu FB.

Star-up GoJek jest już dziś wart ok. 10 mld dolarów amerykańskich.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony