REKLAMAKORAL - SORBET - Baner Główny (kwiecień 2020)
Dawid Papież, retail industry manager w Google Poland

Dawid Papież, retail industry manager w Google Poland (fot. D. Matloch)

Wbrew powszechnemu stereotypowi, analityka procesów sprzedażowych nie jest droga – przekonywał podczas IX Kongresu Handlu i Dystrybucji 2016 Dawid Papież, retail industry manager w Google Poland.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

– Z naszego darmowego narzędzie Google Analytics korzystają duże i znane firmy. Mamy w Polsce 20 mln internautów. Ludzie podejmują decyzje zakupowe w internecie, a ilość danych, jakie dzięki temu uzyskujemy jest ogromna. Możemy poznać intencje zakupowe Polaków i to jest piękno internetu – uważa Dawid Papież. Dlatego jego zdaniem osoby decydujące o strategiach marketingowych powinny mieć wsparcie analityków, by skuteczniej docierać do klientów.

– W niedalekiej przyszłości znajdziemy święty graal marketingu. Analiza zebranych w internecie danych dotyczących nawyków konsumenckich pozwoli o wiele skuteczniej docierać do klientów w świecie rzeczywistym – twierdzi Dawid Papież.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony