REKLAMAJACOBS - Marka numer 1 - Baner Główny (15-21.04.2019)

(Fot. materiały prasowe)

Trwa wizerunkowa kampania komunikacyjna batonów Goplana Break z portfolio spółki Colian. Zaplanowane do końca maja działania będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

Goplana Break to linia batonów impulsowych z kremowym nadzieniem dostępnych w trzech smakach. Colian wprowadził ją do sprzedaży na początku bieżącego roku.

Na wiosnę marka będzie promowana pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych (we współpracy z zasięgowymi influencerami oraz na YouTube).

Ponadto dla linii Goplana Break zaplanowano product placement w programie kulturalnym „Rezerwacja” na Onet.pl, sampling w sklepach modowych i kampanię billboardową w największych miastach Polski. Sprzedaż w punktach handlowych wesprą dedykowane ekspozycje POS. Działania potrwają do końca maja br.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony