REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(fot. materiały własne)

Strona 4 z 4
REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Według analityka, Biedronka w tym momencie mocno wchodzi w rolę „sklepu z sąsiedztwa”. Pojawiają się m.in. niewielkie dyskonty z jedną kolejką do kas bez taśm. Pod znakiem pytania jest inne pytanie. - Ciekawe będzie jak poszczególne sieci poradzą sobie z ogromnymi zmianami demograficznymi, szczególnie z depopulacją wielu miast, rosnącą sub-urbanizacją i starzeniem się społeczeństwa. Dostrzeżenie i zaadresowanie tych zjawisk społecznych w dużym stopniu będzie decydowało o sukcesie poszczególnych detalistów – dodaje Bartmiński.

To, co może być wyzwaniem, jest jednocześnie szansą. - Miasta się rozwijają, przybywa lokalizacji, w których rynek handlowy jeszcze nie jest nasycony i tam możemy pozyskiwać atrakcyjne nieruchomości. Przybywa nie tylko konkurentów, ale i okazji – mówił Kent Petersen, były prezes Netto. Firma swoją przyszłość widzi m.in. we wschodniej Polsce. Tam również sięga Lidl, m.in. przez rozbudowę centrów logistycznych mających obsługiwać sklepy w tym rejonie.

Z kolei Aldi widzi potencjał w Warszawie. - Dalsza ekspansja marki Aldi w Warszawie jest dobrym kierunkiem i trafną odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku – podkreśla Tomasz Gawlik, zastępca dyrektora ds. ekspansji Aldi.
Jak zapewnia przedstawiciel sieci Aldi otwarte dotychczas placówki sieci na stołecznym rynku potwierdziły, że „oferta sklepów jest ceniona i pożądana przez mieszkańców stolicy”. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 14

  • 11
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (5)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~dawniej klient Netto 5 ponad rok temu

    Sklep Netto nr 150 - alejki zawalone towarem, porozwalane produkty na półkach, w miejscu na pieczywo przydałoby się pozbierać okruchy, wiecznie czynna jedna kasa, powolna obsługa, brudny parking. Widać, że powinno się wymieniać w niektórych sklepach nie tylko wystrój ale także kierownictwo... Jeśli tak ma wyglądać przyjemność zakupów w wydaniu Netto, to ja jednak idę do konkurencji.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~qqwwww 4 ponad rok temuocena: 100% 

    Moim zdaniem 4000 to wcale nie jest max. Szanse będą miały natomiast te sieci dyskontów które zaoferują inne produkty (np nowe smaki itp) odróżniające się w znaczący sposób od tego co oferuje L i B (w których tak naprawdę jest często to samo w innych opakowaniach tych samych producentów) I tu widzę rzeczywiście szanse dla Netto i Aldi których produkty są trochę inne. Aldi ma natomiast problem też z tym, że jest bardzo kojarzony z naszym sąsiadem zza Odry - im bardziej będą wrzeszczeć tam na Polskę i Polaków tym trudniej im będzie zadomowić w PL. Lidl pracował latami by się "spolszczyć" PS: U mnie (niewielkie miasteczko) jest taki od pół roku sklep Euro Market (EuroCash czy jak to tam) - furorre dosłownie robi w całym mieście... - po warzywa, owoce, mieso i wędliny, zawsze wszystko świeże i znacznie tańsze (o nawet 1/3) niż w dyskontach. Przed weekendami tam są zawsze tłumy, więc jak najbardziej polskie sieci są w stanie konkurować z zagranicznymi sieciami, dyskontami

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~nn1 3 ponad rok temuocena: 80% 

    w tym artykule jest wprost idealnie podsumowane jak działają nasze "władze" - bije się tylko obcy kapitał bo właśnie na to im dano przyzwolenie. Gdzie jest miejsce dla polskiego kapitału?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~nn 2 ponad rok temuocena: 67% 

    każdy ma swojego bidulca, lidla albo aldiego...a gdzie polskie sklepy w Polsce? liberałokomuchy zadbały, żeby Polska była kolonią, i jest! po co wojna jak mogą być zabory gospodarcze.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~konsument z miasta 1 ponad rok temuocena: 100% 

    Ja jestem już od paru lat znudzony ofertą sieci B. oraz fatalnymi warunkami zakupów (zazwyczaj brudny lepiący się koszyk, nieład na półkach, wąskie alejki). Dlatego ofertę konkurencji czyli L., N., A., witam z otwartymi rękoma. Przydałyby się jeszcze jakieś nowe sieci, bo im większa różnorodność, tym lepiej! Bo nie każdy klient lubi kupować tylko towar z napisem "wyprodukowano dla", wielu klientów podobnych jak ja ceni szeroki wybór producentów.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAWH Market Spółdzielnie_Halfpage_czerwiec-lipiec 2020
do góry strony