REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)
Kino Helios w galerii Posnania

Kino Helios w galerii Posnania (By Rzuwig [CC BY-SA 3.0])

Grupa Agora – wydawca m.in. Gazety Wyborczej, właściciel trzech stacji radiowych oraz sieci kin Helios – przedstawiła nową strategię biznesową na lata 2018-2022. W jej ramach chce rozwijać swoje największe biznesy, ale także planuje poszukiwanie nowych obszarów działalności, taki jak obsługa e-commerce czy rozwijanie nowoczesnych konceptów gastronomiczno-rozrywkowych.

REKLAMAPurella - SuperSuple - Belka w artykułach (01-15.12.2019)

Założenia nowej strategii biznesowej na lata 2018-2022 Grupa Agora przedstawiła w piątek, 15 czerwca 2018 r.

– Dzięki skutecznej realizacji poprzednich celów strategicznych możemy dzisiaj przyspieszyć rozwój firmy – mówi Bartosz Hojka, prezes Agory. – Naszym celem na 2022 r. jest wzrost przychodów Grupy o prawie pół miliarda zł i wyniku na poziomie EBITDA powyżej 200 mln zł. Jeszcze bardziej postawimy na nasze najszybciej rosnące biznesy, jednocześnie budując nowe przedsięwzięcia na rynkach, które będą rozwijały się dużo szybciej niż media – dodaje.

W ramach rozwoju nowej działalności Agora zamierza dynamicznie wejść na rynek usług B2B i zostać partnerem pierwszego wyboru dla przedsiębiorstw działających na rynku e-commerce i tych poszukujących skutecznych narzędzi MarTech. Grupa zamierza rozwijać nową działalność zarówno przez akwizycje, jak i rozwój organiczny.

Agora rozpoczyna również intensywne badanie rynku pod kątem nowych obszarów działalności, koncentrując się zwłaszcza na projektach związanych ze spędzaniem czasu wolnego poza domem. Głównym fundamentem tego rozwoju jest sieć kin Helios. Bazując na dotychczasowych kompetencjach oraz know-how pozyskanym z rynku, Agora zaoferuje nowoczesne koncepty gastronomiczne i rozrywkowe dla całej rodziny w centrach handlowych i poza nimi.

Zarząd Agory szacuje, że w ciągu 4 najbliższych lat poziom inwestycji w dotychczasowe biznesy może wynieść około 430 mln zł. Natomiast na rozwój nowych przedsięwzięć Grupa planuje przeznaczyć do 500 mln zł.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony