REKLAMAROS-SWEET - baner główny (sierpień 2018)

Do Grupy Chorten na terenie województwa łódzkiego dołączyły właśnie Centra Spożywczo-Mięsne Włodarczyk. Osiem placówek handlowych tej sieci domyka setkę sklepów funkcjonujących w tym regionie.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

Grupa Chorten liczy sobie obecnie blisko 1230 sklepów w 9 województwach, przy czym tylko w pierwszej połowie lutego podpisano już kilkanaście nowych umów z detalistami. W ostatnich dniach otworzył się zupełnie nowy punkt handlowy w Sokółce (woj. Podlaskie) należący do właścicielki sklepów Niespodzianka, która z Chortenem prowadziła dotąd dwie inne placówki.

Jednak o największej ekspansji w tym miesiącu można mówić w przypadku województwa łódzkiego, a to dzięki podpisaniu umów partnerskich z Centrami Spożywczo-Mięsnymi Włodarczyk. To sieć ośmiu sklepów znajdujących się na terenie gminy Czerniewice, w Białej Rawskiej oraz w Rawie Mazowieckiej. Cztery sklepy mają profil typowo mięsno-wędliniarski, a cztery kolejne to sklepy ogólnospożywcze. Największy z nich ma 200 m kw. Ostatni ze sklepów powstał zaledwie 1,5 roku temu, są plany na dalszy rozwój sieci, bo firma zainwestowała także w chłodnię z magazynem centralnym. Oferuje ona także wyroby własnej produkcji – zarówno mięsne, jak i garmażeryjne.

– Przez kilkanaście ostatnich lat nie współpracowaliśmy z żadną grupą handlową, ze względu na zbyt sztywne warunki oferowane w umowach. Na rynku jesteśmy od 1990 roku i dawaliśmy sobie spokojnie radę na tym ternie. Jednak uważam, że wchodząc do Grupy Chorten nic nie tracimy, a możemy skorzystać. Przekonało nas to, że nie jest to twarda franczyza, ponieważ chciałbym być odpowiedzialny za działalność własnej firmy, mimo, że potrafię słuchać rad dotyczących możliwości jej rozwoju. Liczę, że współpraca z Grupą Chorten będzie owocna w obie strony – mówi Sławomir Włodarczyk, właściciel Centrów Spożywczo-Mięsnych Włodarczyk.

– To dla nas znaczący partner na tym terenie i ceniona wśród klientów sieć sklepów znana z dobrego zaopatrzenia. Jestem przekonana, że współpraca w skali ośmiu sklepów jednego właściciela szybko przełoży się na realne korzyści. Nie wiemy rąk detalistom, a dajemy im narzędzia, by mogli się rozwijać na tak konkurencyjnym rynku – podkreśla Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

– Bardzo się cieszę, że w ciągu tych zaledwie dwóch lat od wejścia Grupy Chorten na teren województw łódzkiego, udało mi się przekonać do naszej oferty właścicieli już setki sklepów. Stajemy się coraz bardziej rozpoznawalni w centralnej Polsce, a sklepy szybko przekonują się, że dzięki nam zyskują lepsze warunki u producentów i dystrybutorów. Ten rok zapowiada się obiecująco pod względem kolejnych umów – zaznacza Radosław Kwiatkowski, dyrektor regionu łódzkiego w Grupie Chorten.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony