REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 24.11.2019)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

krajowe sieci handlowe

 

22 października 2019, 15:20

Sklep sieci Chorten

Sklep sieci Chorten (materiały prasowe)

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten rozpoczęła ekspansję na nowe województwa– śląskie, opolskie i małopolskie. Właśnie podpisano pierwsze umowy partnerskie z detalistami na nowych regionach. Pod szyldem sieci wspólnie działa już 1765 placówek handlowych.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

W ostatnich tygodniach Grupa Chorten rozszerzyła swój zasięg na kolejne województwa, zatrudniając nowych menadżerów odpowiedzialnych za rozwój regionu. Za współpracę ze sklepami na Małopolsce i Podkarpaciu odpowiada Grzegorz Mazur, natomiast za województwa śląskie i opolskie – Małgorzata Stec. Sieć wzbogaciła się już także o nowe placówki w tych województwach – w miejscowości Kryg w województwie małopolskim i Skoczowie – w śląskim. W obu przypadkach są to specjalistyczne sklepy alkoholowe z szerokim wyborem alkoholi świata i piw.

- Zdecydowałam się wejść do Grupy Chorten, ponieważ przekonały mnie warunki handlowe dostępne dla sklepów partnerskich i inne wymierne korzyści, a jednocześnie elastyczna forma współpracy – mówi Sonia Ruszewska, właścicielka sklepu Zdrówko w Skoczowie.

Obecnie Grupa Chorten wywodząca się z Podlasia działa już w 14 regionach. Oprócz wspomnianych, także w mazowieckim, warmińsko-mazurskim, lubelskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, pomorskim, dolnośląskim, lubuskim, świętokrzyskim i podkarpackim.

- Bardzo się cieszymy, że zaufali nam pierwsi właściciele sklepów w regionach, gdzie dopiero zaczynamy budować struktury. Liczymy, że i tam Grupa Chorten będzie się prężnie rozwijać, ponieważ naszym celem jest wsparcie placówek z polskim kapitałem, które tylko przy konsolidacji są w stanie uzyskać dobre ceny na produkty i konkurować z zagranicznymi sieciami. Już w przyszłym roku planujemy osiągnąć zasięg ogólnopolski – zapowiada Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony