REKLAMAVOG - baner główny 2018
Na zdj. produkty marki własnej Grupy Chorten Z Podlaskiej Spiżarni

Na zdj. produkty marki własnej Grupy Chorten Z Podlaskiej Spiżarni (fot. materiały prasowe)

We wrześniu oferta produktów pod marką własną Grupy Chorten o nazwie Z Podlaskiej Spiżarni zostanie wzbogacona o sześć nowych wyrobów z kategorii mięso i wędliny. To efekt rozpoczęcia współpracy detalisty z kolejnym producentem mięsa (grupa na ten moment nie zdradza z kim).

REKLAMAPszczółka - Belka w artykułach - Sympatie (13-16.12.2018)

Marka premium Z Podlaskiej Spiżarni funkcjonuje od połowy 2012 roku. Początkowo była dostępna w  ponad 20  sklepach Grupy Chorten i oferowała głównie wędliny premium. Obecnie oprócz  30 wyrobów w tej kategorii, w ofercie  znajdziemy  również miody, pieczywo, słodkie wypieki, mąkę,  jaja od kur z wolnego wybiegu, kiszoną kapustę, ogórki, przetwory oraz pyzy z mięsem. Produkty dostępne są w kilkuset sklepach Grupy Chorten.

- Oferując produkty Z Podlaskiej Spiżarni proponujemy powrót do smaków sprzed lat, zapach świeżego chleba i swojskich wędlin - mówi Cezary Szyłak, dyrektor ds. marki własnej w Grupie Chorten. I dodaje: - Obecnie najbardziej bogatą ofertę stanowią produkty wędliniarskie. Jednak w najbliższym czasie chcemy to zmienić i zaoferować naszym klientom produkty premium w kolejnych  kategoriach.

Jak zdradza Szyłak, Grupa Chorten ma w planach zlecenie badania konsumenckiego, które dostarczy informacji, jakiego rodzaju produktów oczekują klienci jej sklepów.

- Zależy  nam na ciągłym poszerzaniu oferty produktów podstawowej potrzeby, ale w dalszej perspektywie planujemy budowę segmentu wyrobów niszowych uwzględniających chociażby zmiany stylu życia i żywienia – zaznacza Szyłak.

Grupa Chorten obecna jest na rynku od 2009 r. Powstała z inicjatywy właścicieli niezależnych sklepów działających na rynku od 1990 roku. Pod szyldem grupy działa dziś ponad 1,1 tys. sklepów partnerskich, a także sklepy własne. Placówki te znaleźć można głównie na terenie województwa podlaskiego, lubelskiego, mazowieckiego, warmińsko-mazurskiego oraz świętokrzyskiego.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony