REKLAMAPszczółka - Baner Główny - Trufle (18-21.10.2018)

(mat. prasowe)

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten, która startowała od Podlasia, rozpoczyna ekspansję na 10. region – województwo dolnośląskie. Właśnie tworzy tam swoje struktury i szuka detalistów zainteresowanych współpracą.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień-październik 2018

Grupa Chorten ma już ponad 1380 sklepów partnerskich i dobrze rozpoznawalna jest przede wszystkim w województwie podlaskim i mazowieckim. Teraz obrała sobie za cel kolejne, mocno oddalone od centrali w Białymstoku województwo na zachodzie Polski. Na przełomie lipca i sierpnia powołała struktury w województwie dolnośląskim. Kolejne kroki to stworzenie siatki dystrybutorów, tak, by nowe sklepy wchodzące do grupy mogły już korzystać z wynegocjowanych u producentów preferencyjnych warunków handlowych.

– Ze wschodu idziemy na zachód Polski. Liczymy na to, że znajdziemy tam detalistów zainteresowanych współpracą, bo dzięki obecności w Polskiej Grupie Sklepów Spożywczych Chorten mogą oni pozyskać korzystniejsze warunki u producentów i lepiej prosperować na konkurencyjnym rynku. Szukamy też dystrybutorów, z którymi będą mogły współpracować sklepy partnerskie z tego terenu – mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten. – W pierwszym półroczu podpisaliśmy ponad 240 umów z właścicielami sklepów, w lipcu i pierwszych dniach sierpnia blisko 40 kolejnych i zakładamy, że sukcesywnie w kolejnych miesiącach będziemy pozyskiwać do grupy także właścicieli sklepów na Dolnym Śląsku.

Obecnie sklepy partnerskie oprócz województwa podlaskiego i mazowieckiego, działają także w warmińsko-mazurskim, łódzkim, lubelskim, kujawsko-pomorskim, pomorskim, świętokrzyskim i podkarpackim. W lipcu i sierpniu Grupa Chorten podpisała 9 umów z detalistami na Mazowszu, 8 na Lubelszczyźnie, 5 na Warmii i Mazurach, po 3 na Podlasiu, w województwie świętokrzyskim i kujawsko-pomorskim, 2 w województwie łódzkim i jedną w podkarpackim. Grupa Chorten działa od 2009 roku z inicjatywy samych właścicieli sklepów, jako pomysł na wsparcie polskiego handlu tradycyjnego.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony