REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)
Grupa Chorten od dekady prowadzi kampanię społeczną „Kocham Polskę – kupuję w polskich sklepach”

Grupa Chorten od dekady prowadzi kampanię społeczną „Kocham Polskę – kupuję w polskich sklepach” (mat. prasowe)

10 lat działań na rzecz integracji środowiska 1500 podlaskich i polskich kupców oraz promowania patriotyzmu konsumenckiego – za takie działania Grupa Chorten została finalistą 15. edycji konkursu Podlaska Marka Roku w kategorii "Społeczeństwo".

REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten przeszła do ścisłego finału najbardziej prestiżowego konkursu na Podlasiu – Podlaska Marka Roku. Nominacje do nagrody 21. finalistom przekazał marszałek województwa podlaskiego Artur Kosicki podczas uroczystości w Operze i Filharmonii Podlaskiej. Grupa Chorten jest w trójce kandydatów ubiegających się o tytuł w kategorii "Społeczeństwo".

– Jesteśmy zaszczyceni tą nominacją i wyborem kapituły. Pokazuje ona, że codziennie pracujemy nie tylko budując siłę polskich sklepów, ale tworzymy też platformę wymiany wiedzy i doświadczeń między przedsiębiorcami, edukujemy klientów, że warto kupować w polskich sklepach, bo buduje to lokalną gospodarkę i jesteśmy bardzo wrażliwi na potrzeby społeczne. Rocznie wspieramy setki większych i mniejszych przedsięwzięć o charakterze charytatywnym, sportowym albo kulturalnym – podkreśla Monika Kosz-Koszewska, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Chorten.

Grupa Chorten oprócz działalności biznesowej prowadzi szeroko zakrojoną działalność społeczną, organizując debaty o przyszłości polskiego handlu tradycyjnego, patriotyzmie konsumenckim i wsparciu producentów, zapraszając do nich samorządowców wszystkich opcji politycznych oraz przedstawicieli rodzimej branży spożywczej. Przez całą dekadę prowadzi także kampanię społeczną „Kocham Polskę – kupuję w polskich sklepach”, w tym w 2018 roku zrealizowała dużą akcję w rocznicę 100-lecia Niepodległości Polski.

Grupa Chorten to także organizator największych targów spożywczych w północno-wschodniej Polsce, które są okazją do spotkania w jednym miejscu ponad 2000 osób – przedstawicieli producentów, dystrybutorów, detalistów i klientów. Grupa Chorten regularnie angażuje się w działalność charytatywną wspierając m.in. hospicja i organizacje pomocowe, sponsorując młode talenty i wydarzenia sportowe.

Konkurs Podlaska Marka Roku od 15 lat promuje najlepsze produkty, wydarzenia i inicjatywy, które są wizytówką województwa podlaskiego. Finał zaplanowano w maju, kiedy to podczas gali nastąpi ogłoszenie 7 laureatów w każdej kategorii wskazanych przez kapitułę oraz jednego faworyta internautów.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony