REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (19-24.05.2019)
Nowa fabryka DMK w Strückhausen

Nowa fabryka DMK w Strückhausen (fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)

Największa niemiecka spółdzielnia mleczarska zainwestowała 145 milionów euro w przekształcenie starej fabryki w Strückhausen w jeden z najnowocześniejszych zakładów produkujących żywność dla dzieci w Europie.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Oficjalne otwarcie fabryki nastąpiło 7 lutego br. Jej docelowe moce produkcyjne są imponujące - wynoszą 40 mln kg mleka rocznie. DMK będzie tu produkować mleko modyfikowane dla niemowląt na rynek zarówno niemiecki jak i międzynarodowy. W zakładach pracę znalazło już 170 osób, a do 2020 roku mają one zatrudniać aż 230 pracowników.

– Inwestycja w przekształcenie fabryki w Strückhausen umożliwia nam spełnienie wymagań naszego strategicznego sojuszu z marką Humana. Co więcej, pozwoli nam ona w przyszłości sprostać wymaganiom nowoczesnej produkcji żywności dla dzieci, zarówno pod względem mocy produkcyjnych, jak i rosnących wymagań naszych klientów w zakresie jakości, zrównoważonego rozwoju i elastyczności – mówi Ingo Müller, prezes Grupy DMK.

Co oznacza inwestycja z perspektywy polskiego rynku? – Można powiedzieć, że Humana jest w Polsce relatywnie nową marką. Tak naprawdę jesteśmy tu obecni dopiero od niespełna 6 lat. Natomiast konkurujemy z ugruntowanymi brandami, które funkcjonują na polskim rynku od ponad 30 lat. To duże wyzwanie – tłumaczy Mariola Matuszek, head of Europe Own Units DMK.

- Na naszą korzyść przemawia dobra rozpoznawalność marki oraz słuszne postrzeganie produktów Humany jako bezpiecznych i gwarantujących wysoką jakość. Niemniej rozpoznawalność naszej marki jest najlepsza wśród osób starszych, a nieco słabsza wśród młodszych. Z tego wynika stojące przed nami zadanie, jakim jest zbudowanie na nowo świadomości marki – przyznaje.

Drugą istotną kwestią związaną z rozwojem marki Humana w Polsce są intencje zakupowe. – To temat, na którym skupiliśmy się w ostatnim czasie, ponieważ dotychczas brakowało nam jasnego wyróżnienia naszego produktu na rynku. Teraz, wraz z uruchomieniem supernowoczesnej fabryki, gdzie powstają nasze mleka w nowych, innowacyjnych opakowaniach myHumana Pack, już to mamy. Zyskaliśmy wyjątkowe rozwiązania, na bazie których budujemy wizerunek naszej marki – podkreśla Mariola Matuszek.

– Dziś, kiedy mamy „nowe narzędzia”, zamierzamy rozpocząć na nowo negocjacje z naszymi najważniejszymi klientami, czyli operatorami sieci sklepów, w których sprzedawana jest żywność dla dzieci. To już nie tylko największa sieć drogerii w Polsce, w której mamy dobrą pozycję ze stale rosnącym wolumenem sprzedaży, ale też pozostali istotni gracze w kategorii żywności dla dzieci na polskim rynku. Z pewnością chcemy rozszerzyć dystrybucję, żeby ułatwić polskim mamom dostępność naszych produktów – zaznacza.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony