REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (31.10 - 24.11.2019)
Lidl w miejscowości Greenville, Południowa Karolina, USA

Lidl w miejscowości Greenville, Południowa Karolina, USA (fot. By DoulosBen - Own work, CC BY-SA 4.0)

Właściciel sieci Lidl i Kaufland zacieśnił współpracę z Niemieckim Centrum Badań Sztucznej Inteligencji (DFKI) w celu opracowania aplikacji dla nowych technologii w handlu detalicznym.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

Informację podaje portal lebensmittelpraxis.de. Partnerstwo badawcze z DFKI zakłada rozwój digitalizacji w sklepach Grupy Schwarz. W przyszłości wypracowana wiedza badawcza ma wpłynąć na rozwój innowacyjnych rozwiązań, które usprawnią procesy operacyjne i będą wspierać stacjonarny handel. To m.in. rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji.

DFKI podkreśla, że jest bardzo zadowolone z faktu, że doświadczenia wyniesione z handlu będzie można poddać naukowej analizie. Grupa oraz DFKI opracowały już w poprzednich latach udane projekty w zakresie nowych technologii, m.in. w dziedzinie systemów pomocy językowej i robotyki. DFKI prowadzi badania nad sztuczną inteligencją od ponad 30 lat. Współpracuje z takimi firmami, jak Microsoft, SAP i BMW, które są jednocześnie jej udziałowcami.
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony