REKLAMAJACOBS - ŚWIĘTA - Baner Główny (18.11 - 01.12.2019)
Grzegorz Bielecki, członek zarządu Frisco.pl

Grzegorz Bielecki, członek zarządu Frisco.pl (mat. prasowe)

Strona 3 z 4
REKLAMA

Tak, asortyment będziemy nadal systematycznie rozszerzać, przy czym będziemy głównie wprowadzać nowe kategorie produktów, dotychczas nieobecnych w naszej ofercie. W przypadku kategorii, które już obecnie mamy w sprzedaży zmiany będą niewielkie, ponieważ udało nam się wypracować pełną i spójną ofertę towarów dobrze rotujących i niewiele trzeba tu poprawiać, choć oczywiście na bieżąco śledzimy trendy i modyfikujemy ofertę pod kątem oczekiwań klientów. Nie są to jednak zmiany kompleksowe.

Aktualnie Frisco oferuje ponad 12 tys. produktów. Klienci wybierają zakupy w naszym sklepie, zamiast jechać do super i hipermarketów. W związków z tym w koszyku znajduje się dużo produktów, które kupuje się na zapas, ale co nas szczególnie cieszy, motorem sprzedaży są kategorie produktów świeżych, co pokazuje, jakim zaufaniem obdarzają nas klienci.

Jakie nowe kategorie znajdą się w ofercie?

Rozszerzymy kategorię kosmetyków, które obecnie oferujemy w bardzo ograniczonym asortymencie oraz produktów dla zwierząt domowych. Zamierzamy też rozwinąć ofertę in-out, cieszącą się dużym zainteresowaniem klientów. Chodzi nam w szczególności o produkty, które nie są dostępne w innych sklepach, a są ciekawym rozszerzeniem asortymentu dla naszych klientów. Przykładem takiego produktu były np. pstrągi ze stawów Ojcowskiego Parku Narodowego, które cieszyły się dużym powodzeniem.

Nowy magazyn jest też szansą na zwiększenie zasięgu dostaw. Wymaga to jednak w przypadku żywności, np. odpowiednich opakowań, chroniących produkty i utrzymujących właściwe temperatury.

Szukamy partnerów w tym obszarze. Chcielibyśmy nawiązać współpracę z firmą, która będzie nam dostarczała opakowania, będące w stanie utrzymywać temperaturę produktów przez czas wystarczająco długi, aby można było realizować zamówienia także poza Warszawą. Dzięki temu znacznie zwiększylibyśmy obszar realizacji dostaw świeżej żywności. Jest to jednak dosyć trudny temat, ponieważ takie opakowania nie tylko muszą być odpowiedniej jakości, ale ich cena również musi być dopasowana do naszego modelu biznesowego.

O jakim poszerzeniu obszaru dostaw mówimy?

Naszym priorytetem na obecnym etapie rozwoju pozostaje Warszawa i okolice. Na tym terenie wciąż jeszcze widzimy znaczny potencjał wzrostu, są obszary ekspansji, w które dotychczas nie wchodziliśmy, a moglibyśmy. Nowy magazyn i automatyzacja procesów logistycznych znacznie nam to ułatwią.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 9

  • 8
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (13)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~kb89 13 7 miesięcy temu

    Ja nie mam branży działam w ramach Służby Bezpieczeństwa Państwa

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kb89 12 7 miesięcy temu

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kb89 11 7 miesięcy temu

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kb89 10 7 miesięcy temu

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kb89 9 7 miesięcy temu

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kb89 8 7 miesięcy temu

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kb89 7 7 miesięcy temu

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kb89 6 7 miesięcy temu

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kb89 5 7 miesięcy temu

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~kb89 4 7 miesięcy temu

    Pan Bielecki czyta te same nazwiska Co Pan Lepper hmm interesy ludzi egoizm gdzie ma granice

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Alma? 3 ponad rok temuocena: 0% 

    Wprowadzili oplaty za dostawe. Coraz czeszciej nie dostarczaja 100% zamowienia. Tak sie zaczynaly problemy Almy24. Ostatnio, Frisco dostalo _zakaz sprzedazy alkoholu_. Panie Bielecki -- bardzo zle sie dzieje, od kiedy Pan tam jest.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~xxxxx 2 ponad rok temuocena: 100% 

    Super! Oby tak dalej :)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Pompy 1 ponad rok temuocena: 83% 

    Ojojoj!!!! Szacun!!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony