REKLAMAVitakraft - Baner główny - Poesie (sierpień 2019)
Grzegorz Bielecki, p.o. prezesa Frisco.pl

Grzegorz Bielecki, p.o. prezesa Frisco.pl (fot. mat. pras.)

Internetowy supermarket Frisco.pl w pierwszych czterech miesiącach 2019 r. sprzedał 9 mln produktów, przekraczając 10,5 mln zł sprzedaży miesięcznej.

REKLAMA

Zarząd Frisco.pl zaznacza, że dobre wyniki sprzedażowe wiążą się m.in. z synchronizacją supermarketu online z portalami „fit-blogerów”. – Od początku roku nasz e-sklep dostarczył ponad 9 mln produktów do klientów. To bardzo satysfakcjonujący wynik, który pozwala nam zakładać dalsze stabilne wzrosty. Nie bez znaczenia dla uzyskanego rezultatu była decyzja o zsynchronizowaniu naszej platformy z portalami poświęconymi dietom. To kolejny krok w stronę ekspansji naszej marki. Obecnie wszystko przebiega zgodnie z założeniami, jakie ustanowiliśmy na rok bieżący – mówi Grzegorz Bielecki, p.o. prezesa Frisco.pl.

Na wzrost sprzedaży znaczący wpływ ma wprowadzona przez spółkę nowa odsłona e-sklepu, w której zastosowano nowe rozwiązania UX. Ponadto Frisco.pl zdecydowało się na zintegrowanie sklepu online z portalami dietetycznymi takimi jak BeDiet.pl (strona Ewy Chodakowskiej), Vitalia.pl oraz Qczaj.pl. Dzięki wprowadzeniu tej innowacji, klienci za pomocą jednego kliknięcia mogą dodać do swoich koszyków wszystkie potrzebne produkty do przygotowania dietetycznych posiłków. Funkcjonalność ta jest odpowiedzią na coraz bardziej popularne diety pudełkowe i zdrowe odżywianie się.

Frisco.pl obsługuje 40 proc. warszawskiego rynku e-grocery. W 2018 r. zrealizowało sprzedaż na poziomie ok. 100 mln zł. Wynik ten uplasował spółkę na pozycji lidera w Polsce. Co istotne, warszawski rynek skupia blisko 50 proc. całej sprzedaży e-grocery w kraju. MCI szacuje, że w 2018 r. ta kategoria w Warszawie urosła wartościowo o 14 proc. – Rośniemy zdecydowanie szybciej niż polski rynek i wyznaczamy na nim trendy. Przygotowujemy się do przeprowadzki do nowego magazynu, co pozwoli nam utrzymać tempo wzrostu, przyśpieszyć operacje i ograniczyć jednostkowe koszty. Aktualnie Frisco.pl jest jedynym graczem typu pure-player oraz głównym motorem napędowym sektora e-grocery w skali całego kraju – komentuje Grzegorz Bielecki.
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony