REKLAMAEXPRESS - Baner główny

Grzegorz Sobociński, Kierownik Biura Zarządu i Marketingu Helio SA. cieszy się ze znakomitych wyników finansowych, jakie firma osiągnęła w 25. okresie świątecznym w swojej historii. Menedżer mówi też o trendach konsumenckich i nowościach produktowych Helio SA.

REKLAMAEUROCASH - belka w artykułach (II Etap)
Grzegorz Sobociński, Helio SA

Grzegorz Sobociński, Helio SA

- Ostatnie Boże Narodzenie było już 25. okresem świątecznym w historii Helio SA. Był on dla nas bardzo udany. Ze wstępnych danych wynika, że osiągnęliśmy 40-50-proc. wzrosty sprzedaży. To bez wątpienia wyróżnia nas na rynku - podkreśla Grzegorz Sobociński.

- Całość sprzedaży wsparta została kampaniami promocyjnymi  o charakterze cross-mediowym - nasze reklamy były obecne w telewizji, Internecie, mediach społecznościowych i tak dalej. Udało nam się wykreować nowe pomysły, na przykład w naszych masach makowych proponujemy odmiany wychodzące naprzeciw trendom prozdrowotnym - bezglutenowe czy bez dodatku tłuszczu palmowego - wylicza rozmówca portalu wiadomoscihandlowe.pl.

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"