REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)
Grzegorz Zych, wiceprezes firmy Dobrowolscy

Grzegorz Zych, wiceprezes firmy Dobrowolscy (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

W rozmowach z właścicielami sklepów staramy się zawsze podkreślać, że nasza firma ma polski kapitał. To ma znaczenie. Akcentujemy również, że chcemy nie tylko dostarczać do ich placówek dobre produkty, ale też gotowe rozwiązania, które pozwolą detalistom poprawić rentowność sprzedaży mięsa i wędlin – mówi „Wiadomościom Handlowym” Grzegorz Zych, wiceprezes firmy Dobrowolscy.

Jednym z instrumentów budujących relacje z partnerami biznesowymi, po które sięgają Dobrowolscy jest organizacja targów dla przedstawicieli sieci handlowych i innych firm współpracujących z producentem. Jednak, jak zaznacza Grzegorz Zych, jego firma dba o to, żeby tego typu imprezy nie miały charakteru wyłącznie sprzedażowego. – Chcemy, żeby każde organizowane przez nas spotkanie, począwszy od targów „Biesiada u Braci”, które odbyły się 13 października w Jasionce koło Rzeszowa, miało także wartość edukacyjną – komentuje wiceprezes firmy Dobrowolscy. W spotkaniu wzięło udział 400 uczestników, co oznacza, że organizowane przez firmę Dobrowolscy targi gromadzą coraz więcej zainteresowanych.

- Zaplanowany cykl prezentacji dla detalistów nazwaliśmy „Akademią u Braci”. Chcemy pokazać, że nie jesteśmy zwykłym zakładem mięsnym – mocno się rozwijamy, wdrażamy innowacje, a przede wszystkim mocno wspieramy polski handel. Na różne sposoby pomagamy naszym klientom, wskazujemy im, w których obszarach biznesu mogą poprawić efektywność, oraz gdzie leży potencjał do rozwoju. Staramy się również podnosić wiedzę właścicieli sklepów odnośnie prawidłowego ułożenia mięsa i wędlin w ladzie, zasad czytelnej i klarownej ekspozycji, oraz właściwego oświetlenia. Mówimy też o tym, jak ograniczyć straty na stoisku – dodaje.

W trakcie „Biesiady u Braci” przedstawiciele firmy Dobrowolscy pokazali także swój nowy koncept programu partnerskiego pod nazwą „Spiżarnia od braci”. – Od niedawna w tym formacie działają już sklepy partnerskie – zaznacza Zych. Zapytany o inwestycje w rozpoznawalność marki, wiceprezes firmy Dobrowolscy odpowiada, brand będzie mocno promowany nie tylko w kraju, ale i za granicą, m.in. na najbliższych targach SIAL w Paryżu. – W przekazie marketingowym stawiamy przede wszystkim na polską tradycję i wysoką jakość – akcentuje Grzegorz Zych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony