REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-30.06.2020)
Grzegorz Zych, wiceprezes firmy Dobrowolscy

Grzegorz Zych, wiceprezes firmy Dobrowolscy (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)

O tym, jak zakład mięsny z Wadowic Górnych radzi sobie z pandemią koronawirusa, strategii firmy na najbliższy okres, inwestycjach, zabezpieczeniach i akcji pomocy dla szpitali – rozmawiamy z Grzegorzem Zychem, wiceprezesem firmy Dobrowolscy.

REKLAMANutrend - ISODRINX - belka w artykułach (28.05 - 02.06.2020)

Jak radzi sobie Pana zakład w obecnej sytuacji?

Obecne wydarzenia związane z pandemią to wyzwanie, z jakim jeszcze się nie mierzyliśmy. Firma musiała szybko odnaleźć się w nowej rzeczywistości. W tym momencie nasi pracownicy są zdrowi i wykonują swoją pracę. Jesteśmy w pełni operacyjni. Podejmujemy wszystkie działania, które są zalecane przez władze państwa i czekamy na powrót do normalności.

Jednocześnie, dbając o zdrowie naszych klientów i pracowników, cały czas trzymamy rękę na pulsie, starając się wyeliminować możliwość rozprzestrzenienia się wirusa. Wewnątrz i na zewnątrz firmy wprowadzamy szereg działań ograniczających potencjalne zagrożenie. Wdrożyliśmy szczególne środki ostrożności w zakresie bezpieczeństwa i higieny produkcji oraz sprzedaży naszych wyrobów.

Jakie stawiacie sobie teraz cele?

Zadaniem głównym, a nawet strategicznym, jest obecnie zapewnienie ciągłości produkcji. Stawiamy też na szczególną dbałość o naszych pracowników, bo dzięki nim wciąż będą dostępne produkty. Następny istoty obszar to logistyka, ponieważ dzięki niej dostawy z firmy będą nadal regularnie docierać do klientów.

Co z inwestycjami zaplanowanymi na ten rok? Czy zostaną odłożone?

Mimo trudnej sytuacji rynkowej będziemy realizować projekty inwestycyjne, które zaplanowaliśmy na ten rok. Są one konieczne dla dalszego, intensywnego rozwoju kluczowych obszarów działalności firmy.

Jak funkcjonuje łańcuch dostaw? Czy są problemy?

Zamówienia realizujemy według planu i jesteśmy dostępni bez zmian. Równocześnie podejmujemy niezbędne działania, aby sprostać zwiększonym na czas pandemii koronawirusa wymaganiom ochrony zdrowia i higieny w obrębie produkcji i dystrybucji. Idąc dalej, uruchamiamy zamówienia zdalne – tak aby zmniejszyć kontakt i zwiększyć prędkość przepływu komunikacji. Przyspiesza to proces przygotowania i kompletacji zamówień, a co za tym idzie skraca nam łańcuch dostaw. Myślę, że system E-Dobrowolscy jest nam w tym momencie bardzo potrzebny. Ułatwia on sklepom zamówienia i umożliwia stały kontakt z naszymi przedstawicielami handlowymi.

Czy należy spodziewać się, że w najbliższych tygodniach liczba produktów na półkach sklepów spożywczych mocno spadnie? Mówi się, że sieci mocno pracują nad efektywnością kosztową łańcucha dostaw i optymalizacją asortymentu.

W tym momencie sytuacja w naszym odczuciu stabilizuje się. Aczkolwiek i w tym zakresie wprowadziliśmy zmiany, które pozwalają na uruchomienie ogromnego potencjału adaptacyjnego do obecnych warunków. Są to głównie zmiany w obrębie konfekcjonowania naszych produktów. Dajemy konsumentowi możliwość zakupu naszych produktów w porcjach na raz. Produkt paczkowany ma dłuższy termin przydatności.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 10

  • 8
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Half Page (kwiecień - maj 2020)
do góry strony