REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)
  Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska Markety

Gunnar Günther, prezes zarządu Kaufland Polska Markety (fot. materiały prasowe)

Kaufland ma jasny cel - chce stać się sklepem pierwszego wyboru dla klientów. Jak zdradza w rozmowie z wiadomoscihandlowe.pl Gunnar Günther, prezes Kaufland Polska, jednym z elementów strategii firmy jest rozwój asortymentu.

- Mamy wszystko to, co jest potrzebne, aby być sklepem pierwszego wyboru w lokalizacjach, w których działamy. Ze względu na różnorodność asortymentu, cenę i sumę wrażeń jesteśmy siecią, którą klienci mogą odwiedzać na co dzień lub aby zrobić większe, cotygodniowe zakupy - tłumaczy prezes Kauflandu.

Jak zapewnia, obecnie firma koncentruje się na kilku obszarach związanych z rozwojem oferty. - Klienci mogą znaleźć na naszych półkach ponad 15 000 produktów – takiego wyboru nie mają w żadnym z dyskontów. Coraz więcej klientów, z racji swoich specjalnych preferencji żywieniowych, sięga po produkty bio, wegetariańskie czy wegańskie, których duży wybór znajdą także w naszych sklepach, a my w dalszym ciągu zamierzamy rozwijać ofertę tego asortymentu - mówi.

- Podobnie jest z produktami regionalnymi. Będziemy kładli duży nacisk na wybór produktów świeżych - owoców i warzyw, pieczywa, serów, mięs i wędlin czy ryb dostępnych przy ladach obsługowych. Niezwykle ważne jest ogólne wrażenie klienta, dlatego też dużą wagę przywiązujemy do wyglądu sklepów i wygody robienia zakupów - dodaje Gunnar Günther.

W praktyce, jak mówi prezes sieci Kaufland, w ostatnim czasie na półkach sklepowych pojawiło się 1000 nowych artykułów m.in. z segmentu bio, wegetariańskiego czy wegańskiego. - Ponadto wprowadziliśmy nowe produkty regionalne. W kolejnych miesiącach będziemy w dalszym ciągu rozwijać asortyment naszych marek własnych. Niedawno w naszych sklepach pojawiła się nasza nowa marka Bevola, które obejmuje produkty do higieny i pielęgnacji dla całej rodziny - komentuje prezes.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony