REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (15-28.04.2019)
Sklep H & M w Arnhem

Sklep H & M w Arnhem (Erik1980 [CC BY-SA 3.0])

Szwedzka grupa H&M zaplanowała na ten rok przyspieszenie optymalizacji swojej sieci placówek stacjonarnych. Modernizowane będą istniejące sklepy, powstanie też 335 nowych placówek, ale zamkniętych zostanie 160, głównie w Europie – informuje America Retail.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

Sieć sklepów H&M zwiększy się w 2019 r. o 175 placówek netto. Planowane jest otwarcie 335 nowych lokalizacji, ale jednocześnie zamkniętych zostanie 160 słabszych sklepów. Redukcje dotyczyć będą głównie Europy, gdzie liczebność netto sieci ma się zmniejszyć o ok. 50 lokalizacji.

Wśród planowanych 335 nowych sklepów 240 będzie funkcjonowało pod flagowym szyldem H & M, a pozostałe 95 pod innymi brandami, takimi jak Cos, & Other Stories, Monki, Weekday, Arket czy Afound chains. W ujęciu geograficznym, „zdecydowana większość” nowych sklepów H & M powstanie poza Europą i USA

Rok finansowy 2018 koncern zakończył z z 4.433 sklepami H & M, 270 sklepami sieci Cos, 127 Monki, 70 pod szyldem & Other Stories, 38 Weekday i 16 Arket.

Źródło: america-retail.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 9

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 4
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony