REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny (marzec 2019)
Hala Koszyki w Warszawie

Hala Koszyki w Warszawie (mat. prasowe)

Hala Koszyki w Warszawie ma za sobą niezwykle udany rok. Zrewitalizowane przestrzenie Hali odwiedziła wtedy rekordowa liczba gości – prawie 3 miliony osób. Ten rezultat potwierdza rosnącą popularność projektów wielofunkcyjnych wśród polskich konsumentów.

REKLAMATargi w Krakowie - Belka w artykułach (marzec)

Hala Koszyki wciąż bije rekordy popularności wśród warszawskich obiektów wielofunkcyjnych. Zabytkowe wnętrza przyciągają stałych bywalców oraz nowych odwiedzających, w tym polskich i zagranicznych turystów przebywających w Warszawie w różnych celach. W kompleksie swoje biura mają takie firmy jak: Mindspace, Multimedia, Eneris. W części handlowej Hali Koszyki znajdują się liczne lokale gastronomiczne, usługowe oraz sklepy, a wśród nich – restauracja Ćma by Mateusz Gessler, Semolino, Rossmann, Duka, supermarket Piotr i Paweł.

– Prawie 3 miliony odwiedzających w 2018 roku to dla nas olbrzymie wyróżnienie i dowód na to, że Hala Koszyki jest wyjątkowym miejscem na mapie Warszawy. Pokazuje, jak zrewitalizowany obiekt historyczny może połączyć wiele funkcji i przemienić się w ulubione miejsce spotkań, siedzibę firmy czy miejsce zakupów. To właśnie różnorodność Koszyków zapewniła nam komplet gości nawet podczas tzw. niedziel niehandlowych – komentuje Remigiusz Królikowski, Head of Property and Asset Management w firmie Globalworth Poland, która jest właścicielem i zarządcą kompleksu.

W zeszłym roku w Hali Koszyki zorganizowano łącznie ponad 300 wydarzeń, w tym 150 spotkań artystycznych. Największym zainteresowaniem gości cieszyły się dwie imprezy: II urodziny Hali Koszyki, w których wzięło udział ponad 25 000 osób oraz Sylwester, na którym bawiło się prawie 13 500 Warszawiaków i turystów.

– Największą liczbę odwiedzających odnotowaliśmy w trakcie II urodzin Hali Koszyki, kiedy to nasi goście bawili się na prywatce w stylu lat 50-tych. Nasze klimatyczne wnętrza wypełniła wtedy muzyka na żywo, aromaty wybornych potraw i gwar rozmów. Wyjątkowej atmosferze sprzyjał klimat Warszawy z czasów wczesnego PRL-u oraz niespotykane nigdzie indziej urodzinowe atrakcje – mówi Paweł Konarski, Hall Manager w Hali Koszyki.

Hala stawia na kulturę i sztukę

Zarządcy Hali Koszyki stawiają na spotkania cykliczne, takie jak piątki i soboty z muzyką na żywo, niedzielne koncerty muzyki klasycznej we współpracy z Julian Cochran Foundation, kino letnie i wiele innych. 28 lutego tego roku rozpoczął się nowy cykl „Jazzowe Czwartki na Koszykach”, w ramach którego swoje umiejętności na scenie zaprezentują młodzi artyści.

– W sierpniu ubiegłego roku przejęliśmy Halę Koszyki w zarządzanie właścicielskie. Uznaliśmy wówczas, że priorytetem dla tego kompleksu jest dalsze poszerzanie oferty, która dostarczy kulturę i sztukę na najwyższym poziomie – dodaje Remigiusz Królikowski.

W Dniu Kobiet w Hali Koszyki podczas specjalnego koncertu premierę swojego nowego singla będzie miała polska wokalistka o nigeryjskich korzeniach, Angelika Anozie.

Hala Koszyki została wzniesiona w latach 1906 – 1908, ponownie otwierając się dla mieszkańców Warszawy i turystów w 2016 roku. Kompleks obejmuje 16 000 mkw. powierzchni biurowej i 6 500 mkw. powierzchni handlowej. Właścicielem i zarządcą Hali Koszyki jest Globalworth Poland.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony