REKLAMAHELIO - Baner Główny - MASY (11-17.11.2019)
Czasy, gdy polski rynek alkoholi rozwijał się w szybkim tempie, odchodzą do przeszłości – podaje „Rzeczpospolita”.
REKLAMAPurella - SuperHerbs - Belka w artykułach (15-30.11.2019)

Gazeta dotarła do najnowszego raportu firmy badawczej International Wine & Spirit Research, z którego wynika, że w 2018 roku Polacy kupią niespełna 4,3 mld litrów alkoholi. Oznacza to, że w najbliższych pięciu latach ich sprzedaż będzie maleć o 0,2 proc. rocznie. Chude lata czekają głównie piwo i wódkę. Przez najbliższe pięć lat sprzedaż wódki będzie maleć średnio o 1,5 proc. rocznie do około 245,7 mln litrów w 2018 r. Rynek piwa może w tym czasie skurczyć się o 0,7 proc. – podaje „Rzeczpospolita”.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony