23.11.2016 / 16:49
StoryEditor

Handel coraz bardziej cyfrowy

Polacy pozytywnie oceniają trend cyfryzacji (Fot. Archiwum)
Od regulowania należności za zakupy za pomocą smartfona po korzystanie z oferty sklepów online. Polscy konsumenci są jednymi z najbardziej zadowolonych w Europie z rozwoju cyfrowych usług finansowych, w tym płatności. 

Z najnowszego badania firmy MasterCard „Postawy wobec cyfrowych innowacji”* wynika, że Polacy pozytywnie oceniają trend cyfryzacji oraz chcą korzystać z większej liczby cyfrowyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 09:44
StoryEditor
Platforma Kaufland Global Marketplace będzie dostępna dla klientów z Polski! Kiedy nastąpi uruchomienie serwisu?
Sklep Kaufland w Opocznie
Niemiecka sieć Kaufland, należąca do Grupy Schwarz, zapowiedziała ekspansję platformy e-commerce na kolejne dwa rynki Europy. Kaufland Global Marketplace ma ruszyć późnym latem tego roku, jednak już dziś sprzedawcy detaliczni, którzy chcą działać za pośrednictwem tej platformy, mogą się na niej rejestrować. Są zachęty dla pionierów.

Sieć Kaufland, należąca do Grupy Schwarz, zapowiedziała uruchomienie swojej platformy e-commerce Kaufland Global Marketplace w Polsce i Austrii! Serwis ma ruszyć "późnym lat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2024 / 09:19
StoryEditor
Prezes Lidl Polska o wojnie cenowej z Biedronką, sposobie ustalania cen i wysyłce polskich towarów za granicę
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska
Włodzimierz Wlaźlak, prezes Lidl Polska, wystąpił podcaście pt. "Dobry temat" na kanale sieci handlowej w serwisie YouTube. W rozmowie z Karolem Okrasą mówił m.in. o rywalizacji cenowej na rynku sprzedaży detalicznej, w tym słynnej wojny pomiędzy Lidlem a Biedronką, polityce cenowej sieci dyskontów i eksporcie polskich produktów za granicę.

W podcaście prowadzonym przez Karola Okrasę, prezes Lidl Polska przypomniał, że wojna cenowa trwa od dawna, ale w lutym tego roku był „pewien ważny aspekt tej walki”. To właśnie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 17:07