REKLAMAKORAL - Lodowa Finezja - Baner Główny (czerwiec-lipiec 2018)

(Epson)

Według ostatniego badania firmy Epson dotyczącego przyszłych miejsc pracy handel detaliczny do 2025 roku, zarówno ten on-line, jak i w sklepach, będzie bardziej spersonalizowany. Eksperci spodziewają się, że sieciówki pozostaną podstawową formą sprzedaży w ich branży, ale jak nowe technologie wpłyną na sposób, w jaki robimy zakupy.

REKLAMADANONE - Danonki - Belka w artykułach (lipiec 2018r.)

Futurolog zajmujący się handlem, Howard Saunders, uważa, że duża ilość danych umożliwia stworzenie bardziej spersonalizowanej obsługi klienta, a europejscy pracownicy tej branży wydają się mieć równie pozytywne odczucia.

Zgodnie z badaniem firmy Epson, która przedstawiła opinie i prognozy ekspertów przemysłowych ponad 7000 europejskich pracowników i menedżerów firm, 72 procent pracujących w sektorze handlu detalicznego uważa, że nowa technologia pozwoli lepiej wykorzystać ich doświadczenie. W sumie 73 procent respondentów uważa, że urządzenia osobiste coraz częściej umożliwiają połączenie klientów ze sklepami, a prawie połowa zgadza się, że duża ilość danych będzie mieć pozytywny wpływ na przemysł. Co zatem oznacza ta nadchodząca personalizacja dla przyszłości handlu detalicznego?

W sytuacji cyfrowej rewolucji opartej na przepływie danych fizyczny element sprzedaży detalicznej będzie musiał ewoluować, aby dotrzymać jej kroku. Ponad połowa respondentów uważa, że przyszłość bez sieciówek jest nieprawdopodobna. Jest to znaczna przeszkoda do pokonania dla sektora będącego pod naciskiem coraz większych wyzwań związanych ze zrównoważeniem potrzeby przestrzeni fizycznej w zestawieniu z konkurencją cyfrową.

Europejscy pracownicy szacują, że do 2025 roku 56 procent decyzji zakupowych będzie podejmowanych w sklepach, które będą, według 51 procent respondentów, ewoluować w kierunku miejsc, w których ludzie będą mogli wspólnie wymieniać doświadczenia z innymi. Na fali tej nowej technologii dopasuje się również fizyczne dostarczanie produktów. Czterdzieści sześć procent pracowników europejskiego handlu detalicznego uważa, że technologia umożliwi sklepom rezygnację z trzymania zapasów, a w zamian umożliwi wytwarzanie dostosowanych produktów, aby szybko spełniać wymagania.

Przewiduje się, że rzeczywistość rozszerzona dokona dużych zmian w handlu detalicznym. Sześćdziesiąt dziewięć procent ankietowanych zgadza się, że symulacja produktów w określonym środowisku pozwoli klientom wyobrazić sobie, do jakiego celu są one najlepiej przeznaczone, a rzeczywistość rozszerzona daje klientowi unikatowe doświadczenie sensoryczne. Jednocześnie 57 procent zgadza się, że rzeczywistość rozszerzona dostarczy elementów społecznych i większej przyjemności z robienia zakupów, tworząc poczucie wspólnoty wokół danej marki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony