REKLAMAPRIM (KABANOS) - GRILL - Baner Główny (29.04-31.07.2020)
Strona 3 z 3
REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020
Marek Pabich, Head of Research and Development w firmie Schwitzke Górski

Marek Pabich, Head of Research and Development w firmie Schwitzke Górski (materiały prasowe)

Dla marek FMCG, detalistów z rynku żywności i AGD jest to pole do wykorzystania, jeżeli nie skorzystają, na pewno zrobi to ktoś inny. Innym rozwiązaniem może być gamifikacja procesu sprzedażowego, uczynienie z transakcji kupna zabawy, która czerpie pełna garścią z oferty charakterystycznej dla czasów wymuszonej izolacji.

Dynamika społeczna obecnej sytuacji jest oszałamiająca. Postawy klienckie, jakie się z niej wyłonią, są na dziś nieprzewidywalne, ale stosunkowo precyzyjnie prognozować można, jak wyglądać będzie środowisko biznesowe, w jakim operować przyjdzie formom handlowym. Ponieważ nie jest to obraz optymistyczny, działania zmierzające do redukcji skutków szeregu niesprzyjających okoliczności (pandemia jest tylko jednym z nich) podejmować należy natychmiast, bo ostatnich gryzą psy.

Marek Pabich, Head of Research and Development w firmie Schwitzke Górski

O Schwitzke Górski: Projektujemy wyjątkowe doświadczenia. Kreujemy koncepty. Projektujemy obiekty handlowe. Od blisko dekady tworzymy wielokrotnie nagradzane projekty dla szeroko rozumianych sektorów RETAIL, HoReCa i Office. W centrum naszych działań stawiamy Customer Experience 2.0 i w jego duchu planujemy przestrzenie nie tylko ergonomiczne i zgodne z trendami, ale przede wszystkim wzmacniające wyjątkowe doświadczenie marki i komunikujące jej wartości. Kompleksowo wspieramy naszych klientów: od określenia oczekiwań i strategii CX, przez koncepty kreatywne, projekty przebudów obiektów, projekty wykonawczy, aż po wsparcie na etapie wdrożeń. Nasze kompetencje to nie tylko projektowanie, ale także złożone badania mające na celu poznanie potrzeb konsumentów. Wdrażamy również rozwiązania technologiczne z zakresu Digital w sposób immersyjny z wizerunkiem i doświadczeniem marki. Pracujemy w oparciu o Design Thinking i Customer Centered Design. W 2019 roku zrealizowaliśmy prawie 200 projektów dla klientów takich jak Olimp, Makarun, Nakielny, Awiteks, InMedio, Martes Sport, Fitanu, Deichmann, Wojas, Cropp, House, Sinsay, Reserved, Mohito, VOX, czy Home&You.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony