18.11.2019 / 10:01
StoryEditor

Hipermarkety Tesco po zmianach. Czy sieć przekona Polaków do częstszych zakupów? [GALERIA]

Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Dawniej hipermarket, teraz hipermarket kompaktowy Tesco na Kabatach w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Tesco ograniczyło powierzchnię swoich największych sklepów w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Ograniczanie asortymentu, zmniejszanie powierzchni, zachęcanie klientów do częstszych i szybkich zakupów - to zmiany wprowadzane przez Tesco w Polsce. Restrukturyzująca swój biznes sieć dostosowuje hipermarkety do formatu hipermarketu kompaktowego, tnąc je do "jedynie" 3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Jak sklepy wyglądają po zmianach?

Hipermarket Tesco na warszawskich Kabatach odwiedziliśmy w piątek przed długim weekendem listopadowym. To dzień, w który Polacy robili zakupy na zapas, by starczyły na kilka dni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 12:57
StoryEditor
Allegro inwestuje w nowy magazyn. Jak platforma chce wykorzystać nowe centrum dystrybucyjne?
Firma Allegro została pierwszym najemcą kompleksu magazynowego City Logistics Kraków Airport II, który jest zlokalizowany w sąsiedztwie międzynarodowego portu lotniczego Kraków-Balice, gdzie powstaje nowy terminal cargo. Obiekt dedykowany jest do obsługi e-commerce czy logistyki ostatniej mili.

Inwestorem parku pod Krakowem jest firma Panattoni, która zrealizowała w regionie już ponad 270 000 m kw. nowoczesnych powierzchni przemysłowych, z czego ok. 50 000 m kw. w for...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 13:21
StoryEditor
W galeriach handlowych wciąż bez szału. Klienci chodzą do nich rzadziej niż rok temu
Z badania firmy technologicznej Proxi.cloud i platformy analityczno-badawczej UCE Research wynika, że w I kwartale br. ruch w galeriach i centrach handlowych spadł o blisko 5 proc. rdr. (fot. Shutterstock)
W I kwartale br. ruch w galeriach i centrach handlowych spadł o blisko 5 proc. rdr. Częstotliwość wizyt także spadła – o ponad 4 proc. Liczba osób odwiedzających obiekty tego typu zmniejszyła się o niecałe 1 proc. Szczególnie niechętni robieniom zakupów w takich placówkach okazali się mieszkańcy Śląska i Pomorza.

Z badania firmy technologicznej Proxi.cloud i platformy analityczno-badawczej UCE Research, bazującego na obserwacji zachowań 450 tys. klientów w ponad 710 galeriach i centrach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 06:29