REKLAMANaturio - baner główny - lipiec 2019
Firma HL Display posiada w ofercie produkty dla wszystkich stref działu produktów świeżych

Firma HL Display posiada w ofercie produkty dla wszystkich stref działu produktów świeżych (fot. materiał prasowy firmy HL Display)

Strona 3 z 4
REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

Multivo™ Max oferuje takie same korzyści jak Next™ i jest przeznaczony do sklepów detalicznych, które chcą utrzymać porządek na półkach. Dzięki oszczędności czasu i zastosowaniu tej samej zasady frontowania produktów na półkach, system Multivo™ Max pozwala na stworzenie atrakcyjnej ekspozycji, a jednocześnie na efektywne wykorzystanie dostępnej przestrzeni.

Pojemniki zasypowe i pojemniki grawitacyjne również świetnie sprawdzają się w kategorii świeżych produktów. Pojemniki napędzają sprzedaż impulsową produktów sprzedawanych luzem, takich jak orzechy, płatki zbożowe i musli. Merchandising produktów sprzedawanych luzem pozwala ograniczyć ilość odpadów opakowaniowych, a jednocześnie umożliwia kupującym swobodny wybór i mieszanie produktów. Dzięki niemu sprzedawcy detaliczni mogą osiągnąć wyższe marże i zmniejszyć ilość opakowań.

Nowością na rynku są również Kosze na produkty sprzedawane luzem, opracowane z myślą o tym, aby nadać kategorii świeżych produktów wygląd i charakter towarów kupowanych „na targu, prosto od rolnika”. Kosze wyglądają atrakcyjnie, są łatwe w czyszczeniu i wszechstronne. Można je wykorzystać zarówno w ramach ekspozycji głównej, jak i ekspozycji w dodatkowym miejscu (jako rozwiązanie typu secondary placement).

• System standów Sigma™ floor został opracowany z myślą o ekspozycji produktów w dodatkowym miejscu, jako rozwiązanie merchandisingu krzyżowego, które służy dalszemu zwiększeniu sprzedaży. Dzięki unikalnemu, atrakcyjnemu dla kupujących projektowi standów – w kształcie drzewa bananowego, baldachimu czy ananasa – wyniki sprzedaży rosną, a straty maleją. System ten został opracowany w taki sposób, aby nie dochodziło do obijania się owoców – a tym samym – aby ograniczyć ilość odpadów. Standy są przyjazne dla kupujących, klienci mają wygodny dostęp i mogą wybrać produkty z całej ekspozycji. Standy można łatwo przesunąć w inne miejsce, aby napędzać zakupy impulsowe – badanie przeprowadzone w jednym ze sklepów testowych wykazało, że dzięki ekspozycji drzewa bananowego sprzedaż wzrosła aż o 100%.

• Komunikacja z kupującymi ma równie ważne znaczenie, jak merchandising – pomaga klientom w poruszaniu się po sklepie, pomiędzy różnymi kategoriami i asortymentem produktów. Opracowany przez HL Display modułowy system oznakowania Lift & Drop można dostosować do indywidualnych specyfikacji sprzedawcy i jest to szczególnie skuteczne rozwiązanie w kategorii produktów świeżych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony