REKLAMAMLEKOVITA - Święta Śmietanka - Baner Główny (14-19.12.2019)

Firma Hochland Polska silnie wspiera marketingowo swoje wyroby. Tego lata kampanią objęte są sery pleśniowe i sałatkowe typu greckiego. 

REKLAMAPurella - SuperMusli - Belka w artykułach (16-31.12.2019)

(Fot.materiały prasowe)

Producent prowadzi kampanię promującą swoje produkty na grill - sery pleśniowe i sałatkowe. Oprócz reklam firma przygotowała materiały POS oraz konkurs konsumencki, który trwa od 25 czerwca i zakończy się 2 września. Szczegóły akcji są dostępne na stronie internetowej www.hochlandnagrilla.pl.

Jednocześnie trwa kampania promocyjna serów Valbon. Są spoty internetowe, reklamy w prasie branżoweh, działania w mediach społecznościowych, prowadzona jest też współpraca z blogerami.


 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony