REKLAMAROS-SWEET - baner główny (sierpień 2018)

(Fot. materiały prasowe)

Biuro reklamy TVP wyróżniło firmę Hochland tytułem Złotej mowy reklamowej w kategorii reklamodawca.

REKLAMAFBK 2018 - belka w artykułach - (sierpień-wrzesień 2018)

Producent nabiału został doceniony za „wzorową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji za pośrednictwem reklam emitowanych na antenach TVP, za dużą wrażliwość i kreatywność językową, a także poszanowanie zasad tradycji języka polskiego”. Wyróżnienie jest przyznawane od 2015 roku.

W uzasadnieniu szczegółowym Dorota Kielczyk z działu kontroli językowej biura reklamy TVP podkreśliła, że szczególne wyróżnienie „Złote słowa” otrzymuje kampania „Hochland Kanapkowy – serek z charakterem” za kreatywną zabawę słowem, swobodne operowanie frazeologizmami i leksyką, stworzenie unikatowej stylistyki wypowiedzi postaci – języka zabawnego, z wyrazistym, lecz subtelnym i kulturalnym przekroczeniem granicy poprawności.

Kampania „Hochland kanapkowy – serek z charakterem” wystartowała w czerwcu ubiegłego roku w kilku mediach równolegle: telewizji, social mediach, kinie, internecie, a także w postaci ambientów i szeroko zakrojonych działań PR.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony