REKLAMAEXPRESS - Baner główny

PRZEMYSŁ I PRODUCENCI

 

13 marca 2017, 06:35

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna - przekonuje firma De Care

Kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna - przekonuje firma De Care (fot. De Care)

Wiosna to czas Hanami – japońskiego święta kwitnącej wiśni. Dla firmy De Care, właściciela marki House of Asia, to okres aktywnej promocji linii japońskich specjałów. Do handlu trafią m.in. gotowe zestawy do sushi, a jako materiał wspierający książeczki z przepisami na klasyczne dania kuchni japońskiej oraz na sushi w całkiem nowej odsłonie.

REKLAMAEUROCASH - belka w artykułach (II Etap)

Z roku na rok zwiększa się zainteresowanie smakami z różnych stron świata. W dużych miastach popularne jest jedzenie sushi, a dania kuchni tajskiej stają się coraz bardziej trendy. Lunch już dawno stał się dobrym momentem na próbowanie całkiem nowych smaków, a stąd już krótka droga do przeniesienia odrobiony egzotyki do domu. Co ciekawe, małe miasta nie zostają w tyle i równie chętnie jak największe aglomeracje zapoznają się z egzotycznymi nowościami.

Od przedszkola do wesela

Choć Polacy deklarują przywiązanie do tradycji, kuchnia azjatycka jest w Polsce coraz bardziej popularna: jak wynika z danych opublikowanych na łamach jednego z magazynów, 38 proc. naszych konsumentów deklaruje, że choć raz spróbowała kuchni chińskiej lub wietnamskiej, 20 proc. – japońskiej, zaś 13 proc. – tajskiej.

Sushi możemy spotkać już m.in.jako element wesel i przyjęć rodzinnych, a zupę z mlekiem kokosowym serwuje się nawet w przedszkolach. Potrawy egzotyczne oprócz smaku, są znacznie częściej bezglutenowe i dużo lżejsze i zdrowsze niż polska klasyka, dlatego znajdują duże grono odbiorców.

Na wiosnę głośno o sushi

Tej wiosny głośno będzie o sushi w klasycznej oraz całkiem nowej, zaskakującej formie za sprawą marki House of Asia, która przygotowała wiele atrakcyjnych materiałów POS wspierający promocję produktów do przyrządzania tego dnia. Są wśród nich np. ryż do sushi, sos wasabi, sos teriyaki czy ocet ryżowy. Do handlu trafią m.in. gotowe zestawy do sushi, a jako materiał wspierający specjalne książeczki z przepisami na klasyczne dania kuchni japońskiej oraz sushi w całkiem nowej odsłonie.

Przedstawiciele handlowi De Care pomogą zainteresowanym współpracą detalistom zorganizować atrakcyjne wystawienia promujące akcję. Przez pięć tygodni na antenie radia RMF Max w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście będzie trwał konkurs, którego finałem będą warsztaty sushi.
Aby dotrzeć do różnych grup odbiorców firma prowadzi równolegle kampanię w magazynach lifestylowych i jest aktywna w mediach społecznościowych.

Promowana marka

– Widzimy wyraźnie, że konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na markę produktów które kupują. Cieszy nas również fakt, że często są to nasze marki – komentuje Maciej Szała, prezes De Care. – Oferta House of Asia rozwija się bardzo dynamicznie i różnorodność dostępnych produktów sprawia, że każdy konsument znajdzie to, czego szuka. Ludzie się przyzwyczają do smaku, opakowania i w związku z szybkim trybem życia nie mają czasu na zbędne eksperymenty. Wybierają sprawdzone produkty – dodaje.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Edyta 1 4 miesiące temuocena: 0% 

    Co do tego, że sushi można spotkać na weselach to prawda. Sama zamawiałam na swój ślub sushi, ale nie robiłam go sama, wiadomo. Człowiek nie ma czasu przed ślubem jeszcze w kuchni siedzieć. Zamówiłam po prostu catering w warszawskim Sushiberry. Goście byli pod wrażeniem, twierdzili że jeszcze czegoś takiego nie widzieli (a wyglądało to tak, że stał dosyć spory stół cały zastawiony sushi i wszystkie rolki składały się w napis - nasze imiona, moje i i męża). Do tego wszystko udekorowane owocami. Coś wspaniałego.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony
"