REKLAMAMLEKOVITA - DarPro 2020 - Baner Główny (kwiecień 2020)

BRANŻA PO GODZINACH

 

18 lutego 2020, 20:07

(fot. YouTube)

Popularna influencerka postanowiła sprawdzić, czy trudno jest udawać w mediach społecznościowych wakacje na Bali. Zamiast wyjechać do miejscowości turystycznej, udała się do pobliskiej Ikei i zrobiła zdjęcia w taki sposób, żeby oszukać swoich fanów.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

Natalia Taylor opublikowała kilka fotografii na swoim koncie na Instagramie, podając, że jest na wakacjach na Bali. Pierwszy zestaw zdjęć został po prostu podpisany „królowa przybyła”. Zdjęcia przedstawiają Taylor we wnętrzach sklepu Ikea, ale zostały tak zaaranżowane, aby oglądający odnieśli wrażenie, że kobieta jest w egzotycznej podróży.

Wydaje się, że jej fani wierzyli, że Taylor naprawdę była na Bali. Wskazują na to komentarze pod zdjęciami.

Później, na swojej stronie w serwisie YouTube, Taylor opisała Bali jako „idealne miejsce na udawanie ekskluzywnych wakacji i okłamywanie wszystkich obserwujących moje konto”. Ostatecznie wyjaśniła, że celem całej akcji było sprawdzenie, czy rzeczywiście łatwo jest stworzyć przekonującego „fake newsa”.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony